![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| HI så jeg kjøpte en G31M3 V2 MSI hovedkort, som har integrert Realtek audio (ALC888). Jeg installerte Windows 7 rc 2, og etter at du har installert noen Vista drivere var det fortsatt ingen lyd, så jeg reformated og sette 32 bit Vista på. Jeg installert alle Vista-driverne som kom på en disk som fulgte med datamaskinen for vista, og fremdeles ingen lyd. Både foran og bak panelene har ingen soud produksjon og på Enhetsbehandling står det at alle driverne er installert. MY brikkesett er Intel ICH17, og dette problemet har vært bugging meg. Hjelp |
|
| |||
| |||
| de kan være ødelagt .. Ikke sikker, men hvis det er en soundcard kan du teste i systemet ville fortelle deg hvis onboard lyd er ødelagt eller om det er en driver problem. |
|
| |||
| |||
| Its propably driverne, Du kan sjekke dette ved å gå inn i kontrollpanelet, velge lyder og deretter teste om lydkortet er ødelagt vil det ikke gi deg noe, men på den annen side må man sørge for 100% at du har rett lyddriver instaled. Sitt beste for å gå til nettsiden hvor du hadde hovedkortet og få de nyeste driverne derfra. |
|
| |||
| |||
| Har du sjekket i BIOS for å se om det er satt opp for et lydkort i stedet for onboard lyd? Start med det første første lol. Og din BIOS forteller Windows, uavhengig av versjon, hva du skal bruke. |