![]() |
|
| |||
| |||
| He. Ik heb net een nieuwe set luidsprekers op mijn pc. De PC is momenteel met behulp van audio van de buily luidsprekers binnen de TFT-monitor zelf. Hoe verander ik de instellingen zodat het geluid komt via de hardware sprekers plaats? enige hulp zou geweldig zijn. Mike. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neem de groene audiokabel van de monitor uit en sluit de nieuwe luidsprekers op dezelfde plaats gemakkelijk
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Dat was echt eenvoudige lol. Sante! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ik heb een nieuwe set luidsprekers ... | katana | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 27 oktober 2009 23:46 |
| Sprekers Wat moet ik | kevin21388 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 11 aug 2009 11:33 |
| 2.1 luidsprekers | Buchanan | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 7 | 11 jun 2008 17:51 |
| Nieuwe 7.1 luidsprekers | copperheadretro | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 18 dec 2007 20:17 |
| Wat sprekers hebben u got | xactly | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 12 | 7e sep 2007 12:57 |
| Thread Tools | |
| |