mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Nr. lydenhed

Reply

Thread Tools
Old 19 marts 2007, 12:34
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

Jeg har begge mine højttalere er tilsluttet og har prøvet 2 forskellige højttalersæt?

Jeg får dette ingen lydenhed besked ...

Jeg er lige ved ikke, hvad jeg kunne gøre, gør du?
Old 19 marts 2007, 17:14
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

måske de drivere til din lydenhed er ikke installeret ...
Old 19 marts 2007, 17:32
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

Det sandsynligvis er dit lydkort eller driver.Go til: Indstillinger Kontrolpanel system hardwareenheden manager Klik derefter på lydkortet. Klik på førere derefter re-installerer drivere, og genstarte
Old 19 marts 2007, 19:59
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

Sandsynligvis betyder, at du ikke havde noget lydkort eller du ikke har nogen driver installeret for card.Remove computeren fra tilfældet, og kontrollere, om taleren plug er tilsluttet et kredsløb, hvis så du har brug for software til at downloade en driver.
Old 20 marts 2007, 00:01
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

Sørg for, at du har sluttet højttalerne i den rigtige indgang.
Old 20 marts 2007, 02:24
ZCT
Ny Medlem Gruppen

Default Nr. lydenhed

Computeren ikke vide, om du har vedlagt højttalerne eller ej, det ikke har nogen form for sensor for that.When du får denne form for fejl, betyder det, at der er et problem med dit lydkort, der kan eller ikke kan deltage af dit bundkort. Enten lydkortet ikke fungerer, eller mere sandsynligt, at du ikke har den rigtige drivere til det, eller de drivere, du har ikke fungerer ordentligt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.