![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har begge mine højttalere er tilsluttet og har prøvet 2 forskellige højttalersæt?
Jeg får dette ingen lydenhed besked ... Jeg er lige ved ikke, hvad jeg kunne gøre, gør du? |
|
|
|||
|
|||
|
måske de drivere til din lydenhed er ikke installeret ...
|
|
|
|||
|
|||
|
Det sandsynligvis er dit lydkort eller driver.Go til: Indstillinger Kontrolpanel system hardwareenheden manager Klik derefter på lydkortet. Klik på førere derefter re-installerer drivere, og genstarte
|
|
|
|||
|
|||
|
Sandsynligvis betyder, at du ikke havde noget lydkort eller du ikke har nogen driver installeret for card.Remove computeren fra tilfældet, og kontrollere, om taleren plug er tilsluttet et kredsløb, hvis så du har brug for software til at downloade en driver.
|
|
|
|||
|
|||
|
Sørg for, at du har sluttet højttalerne i den rigtige indgang.
|
|
|
|||
|
|||
|
Computeren ikke vide, om du har vedlagt højttalerne eller ej, det ikke har nogen form for sensor for that.When du får denne form for fejl, betyder det, at der er et problem med dit lydkort, der kan eller ikke kan deltage af dit bundkort. Enten lydkortet ikke fungerer, eller mere sandsynligt, at du ikke har den rigtige drivere til det, eller de drivere, du har ikke fungerer ordentligt.
|