mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Ingen lydenhet

Reply

Thread Tools
Old 19nde 2007 Mar, 12:34
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Jeg har begge mine høyttalere koblet til og har prøvd 2 forskjellige høyttaler sett?

Jeg blir dette ingen lydenhet melding ...

Jeg vet ikke hva annet jeg kunne gjøre, gjør du?
Old 19nde 2007 Mar, 17:14
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Kanskje driverne for lyd-enheten er ikke installert ...
Old 19nde 2007 Mar, 17:32
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Det sannsynligvis er lydkortet eller driver.Go til: innstillinger kontrollpanelet system maskinvareenheten manager Klikk deretter på lydkortet. Klikk på drivere deretter installere drivere, og start
Old 19nde 2007 Mar, 19:59
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Betyr sannsynligvis at du hadde ingen lyd, eller du har ingen driver installert for card.Remove datamaskinen fra saken og kontroller om speaker pluggen er koblet til et kretskort, hvis så trenger du programvare for å laste ned en driver.
Old 20nde 2007 Mar, 00:01
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Kontroller at du har plugget høyttalerne til rett inngang.
Old 20nde 2007 Mar, 02:24
ZCT
New Member Group

Default Ingen lydenhet

Datamaskinen ikke vite om du har koblet til høyttalere eller ikke, ikke har noen slags sensor for that.When du får denne type feil det betyr at det er et problem med lydkortet som kan eller ikke kan være del av hovedkortet. Enten lydkortet fungerer ikke, eller mer sannsynlig at du ikke har de rette driverne for den eller de driverne du har ikke fungerer ordentlig.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? Jorge Luis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 11 juni 2009 12:52
Problemer med lyd og lydenheten robert1947 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 3 juni 2009 06:53
Sound Pls? Ingen lydenhet installert etter Format Black Magic Lyd, høyttalere og MP3-spillere 1 4 mars 2009 04:17
Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Ingen lydenhet Whistleblower Multimedia & Kodeker 2 16 august 2007 14:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.