![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har begge mine høyttalere koblet til og har prøvd 2 forskjellige høyttaler sett? Jeg blir dette ingen lydenhet melding ... Jeg vet ikke hva annet jeg kunne gjøre, gjør du? |
|
| |||
| |||
| Kanskje driverne for lyd-enheten er ikke installert ... |
|
| |||
| |||
| Det sannsynligvis er lydkortet eller driver.Go til: innstillinger kontrollpanelet system maskinvareenheten manager Klikk deretter på lydkortet. Klikk på drivere deretter installere drivere, og start |
|
| |||
| |||
| Betyr sannsynligvis at du hadde ingen lyd, eller du har ingen driver installert for card.Remove datamaskinen fra saken og kontroller om speaker pluggen er koblet til et kretskort, hvis så trenger du programvare for å laste ned en driver. |
|
| |||
| |||
| Kontroller at du har plugget høyttalerne til rett inngang. |
|
| |||
| |||
| Datamaskinen ikke vite om du har koblet til høyttalere eller ikke, ikke har noen slags sensor for that.When du får denne type feil det betyr at det er et problem med lydkortet som kan eller ikke kan være del av hovedkortet. Enten lydkortet fungerer ikke, eller mer sannsynlig at du ikke har de rette driverne for den eller de driverne du har ikke fungerer ordentlig. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Problemer med lyd og lydenheten | robert1947 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 3 juni 2009 06:53 |
| Sound Pls? Ingen lydenhet installert etter Format | Black Magic | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 mars 2009 04:17 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Ingen lydenhet | Whistleblower | Multimedia & Kodeker | 2 | 16 august 2007 14:33 |
| Thread Tools | |
| |