![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har båda mina högtalare som är anslutna och har provat 2 olika högtalarenheter? Jag får detta ingen ljudenhet meddelande ... Jag vet inte vad annat jag skulle kunna göra, eller hur? |
|
| |||
| |||
| kanske drivrutiner för ljudenheten inte är installerade ... |
|
| |||
| |||
| Det kanske är ljudkortet eller driver.Go till: inställningar kontrollpanelen system maskinvaruenhet manager Klicka på ljudkortet. klicka på förare sedan installera drivrutiner och starta |
|
| |||
| |||
| Förmodligen betyder det att du hade något ljudkort eller om du har någon drivrutin installerad för card.Remove datorn från fallet och kontrollera om talaren stickpropp är ansluten till ett kretskort, i så fall behöver du programvara för att ladda ner en drivrutin. |
|
| |||
| |||
| Kontrollera att du har satt högtalarna till rätt ingång. |
|
| |||
| |||
| Datorn vet inte om du har fäst högtalarna eller inte, inte har någon typ av sensor för that.When du får den här typen av fel innebär det att det finns ett problem med ditt ljudkort som får eller inte får del av ditt moderkort. Antingen ljudkortet inte fungerar, eller mer troligt att du inte har rätt drivrutiner för den eller de drivrutiner du har inte fungerar. |