![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn gigabyte GA-EP35-ES3R FSb1600 OC/1333 DDr II1200 OC/1066 moederbord is de wandcontactdozen voor een geluidskaart aan boord, maar geen enkele shows in de BIOS onder geïntegreerde randapparatuur of ergens anders, en ik kan geen Windows Volume Control te erkennen een geluidsapparaat. Het probleem is, heb ik geprobeerd te installeren een Creative Audigy-kaart, en ik krijg steeds te horen dat het niet kan werken omdat er onvoldoende middelen, en dit kan vaak worden veroorzaakt door de onboard geluidskaart nog steeds actief. Heeft iemand enig idee? Bedankt voor alle hulp. Nick |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er moet een instelling in het BIOS te schakelt aan boord geluid.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Onboard Sound | daz027 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 24 jun 2009 02:12 |
| Onboard Realtek HD Audio interfereert met Firewire | Linz | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 26 mei 2009 03:03 |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Geen geluid op mijn pc ... onboard of PCI geluidskaart | Grumlis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 6 | 4e Sep 2008 14:48 |
| Thread Tools | |
| |