![]() |
|
| |||
| |||
| Min gigabyte GA-EP35-ES3R FSb1600 OC/1333 DDR II1200 OC/1066 hovedkort har uttak for et lydkort om bord, men ingen viser i BIOS under Integrert periferutstyr eller et annet sted, og jeg kan ikke komme Windows Volumkontroll å anerkjenne noen lydenhet. Problemet er, jeg prøvde å installere en Creative Audigy kortet, og jeg får stadig høre at det ikke kan arbeide fordi har tilstrekkelige ressurser, og dette kan ofte være forårsaket av at onboard soundcard fremdeles aktive. Har noen ideer? Takk for hjelp. Nick |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det bør være en innstilling i bios å aktivere / deaktivere ombord lyd.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel Om bord Sound | daz027 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 24 juni 2009 02:12 |
| Onboard Realtek HD Sound griper Firewire | Linz | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 26 mai 2009 03:03 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Ingen lyd på min pc ... ombord eller PCI lydkort | Grumlis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 6 | 4de Sep 2008 14:48 |
| Thread Tools | |
| |