mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Ingen lyd

Reply

Thread Tools
Old 30 januar 2008, 01:33
Ny Medlem Gruppen

Hej

Jeg har lige købt en ny computor og er nødt til at installere alle diskene mig Jeg er en novice på dette. Jeg har installeret Windows XP, men jeg har ingen lyd.

Lydkortet er et Realtek - kunne nogen rådgivning mig om, hvad de skal gøre næste tak. Eventuelle svar kunne de være lette at forstå

Tak
Lynne
Old 30 januar 2008, 02:28
Medlem Gruppen

Hej Lynne

Du kan løse dette problem, er du nødt til at installere drivere til lydkortet. Windows gør, og ikke altid installere disse automatisk, afhængigt af fabrikat / model af lydkortet selv.

Der er to måder, du kan tilgang dette problem. Hvis din kopi af Windows XP er legit (ikke ulovligt), så du kan køre Windows Update, som bør auto afsløre dit lydkort. Når det kommer op, skal du klikke på Custom ikke Express. Det vil søge efter drivere og klik derefter på Hardware på venstre side.

Hvis Win Update ikke finder det, så kig på dit lydkort til fabrikat og model. Så gå til producentens websted og hente driverne fra dér.

Hvis du har brug for mere hjælp, så tøv ikke med at komme tilbage til mig.
Old 30 januar 2008, 12:29
Ny Medlem Gruppen

Jeg har gjort og stadig ingen lyd, jeg har været igennem alle fejlfindingstip, jeg har opdateret Realtek driveren og stadig ingen lyd, re de nVidia WDM Jeg får en kode 10 til dette

Hvor en af disse er lydkortet Realrek eller nVidia WDM

Tak

Lynne
Old 30. januar 2008, 12:35
Donor-Gruppen

Lyden er Realtek nVidia er graphics.Also forsøge at gå til Kontrolpanel derefter Lyde og lydenheder, så sørg for, at volumen "løftestang" er på høje tal, hvis der stadig ingen lyd gå til Avanceret lige under-Neath de "håndtag" og sørg alle de "forlader" er oppe hele vejen.
Old 30 januar 2008, 13:10
Ny Medlem Gruppen

Hej

Tak for din hjælp, jeg har gjort dette, men har stadig ingen lyd

Tak
Lynne
Old 30 januar 2008, 13:35
Donor-Gruppen

har du lægger taleren wire i grøn cirkel stik med hovedtelefoner ovenfor em? bit som denne:
http://www.electronicsrecyclers.com/...sound_card.jpg
der normalt kun en lyserød en og en grøn sætte stikket i det grønne one.either på forsiden eller bagsiden af pc'en
Old 1 februar 2008, 01:29
Ny Medlem Gruppen

Carl

Spot på talere ikke sat i. nr. jeg ikke blond, men kan købe nogle hairdye i dag.

Tak for din hjælp

Lynne
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.