vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

No Sound

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 01:33
Uusi Jäsen

Default No Sound

Hei

Olen juuri ostanut uuden computor ja asentaa kaikki levyt itse Olen aloittelija tässä. Olen asentanut Windows XP: n, mutta minulla ei ole ääntä.

Äänikortti on Realtek - voisi joku neuvoa minulle, mitä tehdä seuraavaksi kiitos. Kaikki vastaukset ne voitaisiin helposti ymmärrettävä

Kiitos
Lynne
Old 30 tammikuu 2008, 02:28
Jäsen

Default No Sound

Hei Lynne

Voit ratkaista tämän ongelman, sinun tulee asentaa ajurit äänikortin. Windows ja mitä ei aina asentaa automaattisesti sen mukaan, merkki / malli äänikortin itse.

On kaksi tapaa voi lähestyä tätä ongelmaa. Jos Windows XP on legit (ei laittoman), voit käyttää Windows Update jonka pitäisi automaattisesti tunnistaa äänikortin. Kun se tulee esiin, napsauta Mukautettu ei Express. Se etsii kuljettajia sitten Laitteet vasemmalla puolella.

Jos Win Update ei löydä sitä, silloin näyttävät äänikorttisi varten merkki ja malli. Sitten mene valmistajan www-sivuilla ja lataa ajurit sieltä.

Jos tarvitset lisää apua, älä epäröi tulla takaisin minulle.
Old 30 tammikuu 2008, 12:29
Uusi Jäsen

Default No Sound

Olen tehnyt niin, ja vielä ei kuulu mitään, olen käynyt läpi kaikki vianmääritysvihjeitä, olen päivittänyt Realtek kuljettajan ja silti ei ääntä, uudelleen NVIDIA WDM saan koodi 10 tämän

Kumpi näistä on äänikortti Realrek tai nVidia WDM

Kiitos

Lynne
Old 30 tammikuu 2008, 12:35
Rahoittajien ryhmän

Default No Sound

Ääni on Realtek nVidia on graphics.Also yrittää menossa Ohjauspaneeli sitten Äänet ja äänilaitteet, niin varmista, että volyymin "vipu" on korkea, jos vielä ole hyvä mennä Advanced vajaat-Neath että "vipu" ja varmista, että kaikki "jättäneiden" ovat kaikki tavalla.
Old 30 tammikuu 2008, 13:10
Uusi Jäsen

Default No Sound

Hei

Kiitos avustanne, olen tehnyt tämän, mutta vielä ei ääntä

Kiitos