vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

No Sound

Reply

Thread Tools
Old 30 tammikuu 2008, 01:33
Uusi Jäsen

Default No Sound

Hei

Olen juuri ostanut uuden computor ja asentaa kaikki levyt itse Olen aloittelija tässä. Olen asentanut Windows XP: n, mutta minulla ei ole ääntä.

Äänikortti on Realtek - voisi joku neuvoa minulle, mitä tehdä seuraavaksi kiitos. Kaikki vastaukset ne voitaisiin helposti ymmärrettävä

Kiitos
Lynne
Old 30 tammikuu 2008, 02:28
Jäsen

Default No Sound

Hei Lynne

Voit ratkaista tämän ongelman, sinun tulee asentaa ajurit äänikortin. Windows ja mitä ei aina asentaa automaattisesti sen mukaan, merkki / malli äänikortin itse.

On kaksi tapaa voi lähestyä tätä ongelmaa. Jos Windows XP on legit (ei laittoman), voit käyttää Windows Update jonka pitäisi automaattisesti tunnistaa äänikortin. Kun se tulee esiin, napsauta Mukautettu ei Express. Se etsii kuljettajia sitten Laitteet vasemmalla puolella.

Jos Win Update ei löydä sitä, silloin näyttävät äänikorttisi varten merkki ja malli. Sitten mene valmistajan www-sivuilla ja lataa ajurit sieltä.

Jos tarvitset lisää apua, älä epäröi tulla takaisin minulle.
Old 30 tammikuu 2008, 12:29
Uusi Jäsen

Default No Sound

Olen tehnyt niin, ja vielä ei kuulu mitään, olen käynyt läpi kaikki vianmääritysvihjeitä, olen päivittänyt Realtek kuljettajan ja silti ei ääntä, uudelleen NVIDIA WDM saan koodi 10 tämän

Kumpi näistä on äänikortti Realrek tai nVidia WDM

Kiitos

Lynne
Old 30 tammikuu 2008, 12:35
Rahoittajien ryhmän

Default No Sound

Ääni on Realtek nVidia on graphics.Also yrittää menossa Ohjauspaneeli sitten Äänet ja äänilaitteet, niin varmista, että volyymin "vipu" on korkea, jos vielä ole hyvä mennä Advanced vajaat-Neath että "vipu" ja varmista, että kaikki "jättäneiden" ovat kaikki tavalla.
Old 30 tammikuu 2008, 13:10
Uusi Jäsen

Default No Sound

Hei

Kiitos avustanne, olen tehnyt tämän, mutta vielä ei ääntä

Kiitos
Lynne
Old 30 tammikuu 2008, 13:35
Rahoittajien ryhmän

Default No Sound

olet sijoita kaiutin-ja vihreä ympyrä liittimen kanssa kuulokkeet edellä em? hieman kuin tämä:
http://www.electronicsrecyclers.com/...sound_card.jpg
on yleensä vain vaaleanpunainen yksi ja vihreä yksi asettaa liitin on vihreä one.either edessä tai takana pc
Old 1 helmikuu 2008, 01:29
Uusi Jäsen

Default No Sound

Carl

Jämptisti puhujat ole kytketty tuumaa o En ole blondi, mutta ne saattavat hankkia hairdye tänään.

Kiitos avustanne

Lynne
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Im Fead Up kanssa Laivaostoksista Sound. Tarvitsemme hyvän Gaming Sound Card. cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 8 18. toukokuuta 2009 12:27
Fist Aika käyttäminen Laivaostoksista Sound-Miten saan Surround Sound to Work!? cheesepuff Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 14 9. toukokuuta 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound tapana Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussion 4 29th Mar 2009 02:03
Poor sound quality ulos uuden surround-ääni Tplayer2007 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 4 13th Jan 2009 15:43
MP3-ääni kunnossa, mutta muut äänen mennyt pieleen! FamicomFreak Multimedia & Codecs 7 25 Jan 2008 10:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.