manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Zvuk, Speakers & MP3 Playeri

Register

Nema zvuka

Reply

Thread Tools
Old 30 siječanj 2008, 01:33
Novi član grupe

Default Nema zvuka

Bok

Ja sam upravo kupio novi computor i instalirati sve diskove sebe Ja sam početnik u ovome. Imam instaliran Windows XP, ali nemam zvuka.

Zvučne kartice je realtek - moglo bi me itko savjet što učiniti sljedeći molim. Svejedno odgovora mogao bi biti lako razumljiv

Hvala
Lynne
Old 30 siječanj 2008, 02:28
Member Group

Default Nema zvuka

Pozdrav Lynne

Da biste riješili taj problem, morat ćete instalirati drivere za zvučnu karticu. Windows ne uvijek i ne instalirati ove automatski, ovisno o make / model zvučne kartice sama.

Postoje dva načina na koje bi mogao pristupiti tom problemu. Ako vaša kopija sustava Windows XP je čitljiv (nije protuzakonito), tada možete pokrenuti Windows Update auto koji bi trebao otkriti vaše zvučne kartice. Kada se prema gore, kliknite na Custom ne Express. To će za vozače traži, a onda kliknite na Hardware se nalazi na lijevoj strani.

Ako Win Update ne nađe, onda izgledati na Vašem zvučna kartica za napraviti i model. Zatim idite na web stranice proizvođača i skinuti drivere odande.

Ako vam treba pomoć, ne oklijevajte da se vrati k meni.
Old 30 sij 2008, 12:29
Novi član grupe

Default Nema zvuka

Učinio sam kako i dalje nema zvuka, ja sam prošla sve savjete za rješavanje problema, imam realtek ažurirali upravljački program, a da i dalje nema zvuka, ponovno je nVidia WDM ja dobijem broj 10 za ove

Kojima je jedna od tih je zvučna kartica Realrek ili nVidia WDM

Hvala

Lynne
Old 30 sij 2008, 12:35
Donatorska Grupa

Default Nema zvuka

Zvuk je realtek nVidia je graphics.Also probati idući u Control Panel pa Zvuk i audio uređaja, a zatim provjerite je li zvuk "poluge" je visoko, ako i dalje nema zvuka idite na Advanced samo pod-neath je "poluga" i uvjerite se sve "odustati" su sve način.
Old 30 sij 2008, 13:10
Novi član grupe