![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik heb net een nieuwe gekocht computor en te installeren alle schijven mezelf Ik ben een beginner op dit. Ik heb windows xp maar ik heb geen geluid.De geluidskaart is een Realtek - kan iemand mij adviseren over wat te doen aub. Eventuele reacties kunnen ze gemakkelijk te begrijpen ![]() Bedankt Lynne |
|
| |||
| |||
| Hallo Lynne Dit probleem op te lossen, moet u de installatie van de stuurprogramma's voor de geluidskaart. Windows doet en niet altijd installeert deze automatisch, afhankelijk van het merk / model van de geluidskaart zelf. Er zijn twee manieren waarop u zou kunnen aanpak van dit probleem. Als uw exemplaar van Windows XP is legit (niet illegaal), dan kunt u Windows Update die automatisch detecteert uw geluidskaart. Als u het scherm opent, klik op Aangepast niet Express. Het zal zoeken naar drivers en klik op Hardware aan de linkerkant. Als Win Update biedt niet vinden, kijk dan op uw geluidskaart voor het merk en model. Ga dan naar de website van de fabrikant en download de drivers uit daar. Als u hulp nodig hebt, aarzel dan niet om terug te komen naar me. |
|
| |||
| |||
| Ik heb dat gedaan en nog steeds geen geluid, ik heb door alle tips,, Ik heb bijgewerkt de Realtek driver en nog steeds geen geluid, opnieuw de nVidia WDM ik een code 10 voor dit Waarin een van deze is de geluidskaart Realrek of nVidia WDM Bedankt Lynne |
|
| |||
| |||
| Het geluid is Realtek nVidia is de graphics.Also proberen ga dan naar Configuratiescherm Geluiden en audioapparaten, dan controleert u of de volume "hefboom" op hoog zijn, indien nog steeds geen geluid go to Advanced net onder-Neath de "hefboom" en zorg ervoor dat alle "verlaten" zijn al de weg.
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Hoi Dank u voor uw hulp, ik heb dit gedaan, maar nog steeds geen geluid ![]() Bedankt Lynne |
|
| |||
| |||
![]() heb je de luidsprekerkabel in de groene cirkel connector met de hoofdtelefoon boven em? beetje zoals deze:http://www.electronicsrecyclers.com/...sound_card.jpg er is meestal maar een roze en een groene die de connector in de groene one.either aan de voorkant of achterkant van de PC
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| |||
| |||
| Carl Spot op luidsprekers niet aangesloten inch Nee ik ben niet blond, maar kunnen kopen hairdye vandaag.Dank u voor uw hulp Lynne |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System | andnlou | Off Topic Discussie | 4 | 29 mrt 2009 02:03 |
| Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem | Tplayer2007 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 4 | 13 Jan 2009 15:43 |
| MP3-geluid in orde, maar ook andere goed fout gegaan! | FamicomFreak | Multimedia & Codecs | 7 | 25 Jan 2008 10:33 |
| Thread Tools | |
| |