mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Ingen lyd

Reply

Thread Tools
Old 30nde 2008, 01:33
New Member Group

Hei

Jeg har nettopp kjøpt en ny computor og å installere alle diskene selv Jeg er en novise på dette. Jeg har installert Windows XP, men jeg har ingen lyd.

Lydkortet er et Realtek - kan noen råd meg på hva jeg skal gjøre neste takk. Eventuelle svar kan de være lette å forstå

Takk
Lynne
Old 30nde 2008, 02:28
Medlem Group

Hei Lynne

For å løse dette problemet, må du installere driverne for lydkortet. Windows gjør og ikke alltid installere disse automatisk, avhengig av merke / modell for lydkortet selv.

Det er to måter du kan tilnærmingen til dette problemet. Hvis din kopi av Windows XP er legit (ikke ulovlig), så kan du kjøre Windows Update som bør automatisk oppdage lydkortet. Når den kommer opp, klikk på Custom ikke Express. Den vil søke etter drivere deretter på Maskinvare på venstre side.

Hvis Win Update ikke finner den, og deretter se på lydkortet for merke og modell. Deretter går du til produsentens hjemmesider og laste ned drivere derfra.

Hvis du trenger mer hjelp, ikke nøl med å komme tilbake til meg.
Old 30 januar 2008, 12:29
New Member Group

Jeg har gjort og fremdeles ingen lyd, jeg har gått gjennom alle feilsøkingstipsene, jeg har oppdatert Realtek driveren og fortsatt ingen lyd, er den nVidia WDM jeg få en kode 10 for dette

Hvilken av disse er lydkort Realrek eller nVidia WDM

Takk

Lynne
Old 30 januar 2008, 12:35
Donor Group

Lyden er Realtek nVidia er graphics.Also prøve å gå til Kontrollpanel og deretter Lyder og lydenheter, så pass på at volumet "lever" er på høy hvis fortsatt ingen lyd gå til Advanced bare under Neath det "lever" og sørg alle "leavers" er oppe hele veien.
Old 30nde 2008 Jan, 13:10
New Member Group

Hei

Takk for hjelpen, jeg har gjort dette, men har fortsatt ingen lyd

Takk
Lynne
Old 30nde 2008, 13:35
Donor Group

har du satt speaker kabelen i den grønne sirkelen kontakt med hodetelefoner over dem? litt som dette:
http://www.electronicsrecyclers.com/...sound_card.jpg
det vanligvis bare en rosa en og en grønn en sette kontakten i den grønne one.either helt foran eller bak på pc
Old 1st 2008 Feb, 01:29
New Member Group

Carl

Spot on høyttalerne ikke plugget i. Nei jeg er ikke blond, men kan kjøpe noen hairdye i dag.

Takk for hjelpen

Lynne
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.