rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Sprzęt komputerowy > Dźwięk, głośniki i odtwarzacze MP3

Register

Brak dźwięku

Reply

Narzędzia wątku
Old 30 stycznia 2008, 01:33
Nowe państwa grupy

Default Brak dźwięku

Cześć

I właśnie kupił nową computor i trzeba instalować wszystkie dyski siebie Jestem początkujący w tym. Mam zainstalowany system Windows XP, ale nie mam dźwięku.

Karta dźwiękowa Realtek jest - może ktoś mnie porady na temat tego, co należy robić dalej. Wszelkie odpowiedzi mogłyby one być łatwe do zrozumienia

Dziękuję
Lynne
Old 30 stycznia 2008, 02:28
Członek grupy

Default Brak dźwięku

Hello Lynne

Aby rozwiązać ten problem, musisz zainstalować sterowniki do karty dźwiękowej. Windows, a czego nie zawsze zainstalować te automatycznie, w zależności od marki / modelu karty dźwiękowej sama.

Istnieją dwa sposoby można podejście do tego problemu. Jeśli kopia systemu Windows XP jest legit (nie nielegalnej), a następnie możesz uruchomić Windows Update, który powinien automatycznie wykrywa karty dźwiękowej. Kiedy pojawia się, kliknij przycisk Niestandardowa nie Express. Będzie wyszukiwania dla kierowców, a następnie kliknij przycisk Sprzęt po lewej stronie.

Win Update Jeśli nie znajdzie, to patrzeć na karty dźwiękowej do marki i modelu. Następnie należy przejść do witryny internetowej producenta i pobrać stamtąd kierowców.

Jeśli potrzebujesz więcej pomocy, nie zawaha się wrócić do mnie.
Old 30 stycznia 2008, 12:29
Nowe państwa grupy

Default Brak dźwięku

Uczyniłem to i nadal nie ma dźwięku, mam cały wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów,, Mam aktualizacji sterownika Realtek i nadal nie ma dźwięku, ponownie z nVidia WDM i otrzymać kod 10 dla tej

Które z nich jest karta dźwiękowa Realrek lub nVidia WDM

Dzięki

Lynne
Old 30 styczeń 2008, 12:35
Grupa dawcy

Default Brak dźwięku