менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Звук, Виступаючі & MP3-плеєри

Register

Немає звуку

Reply

Різьба Інструменти
Old 30 січня 2008, 01:33
Нові члени групи

Default Немає звуку

Привіт

Я тільки що купила новий Computor і встановлювати всі диски себе Я новачок в цьому. У мене встановлена Windows XP, але в мене немає звуку.

Звукова карта Realtek - Чи можна мені поради про те, що робити далі, будь ласка. Будь-які відповіді, вони можуть бути легко зрозуміти,

Спасибо
Lynne
Old 30 січня 2008, 02:28
Член групи

Default Немає звуку

Привіт Lynne

Щоб вирішити цю проблему, вам доведеться встановити драйвери для звукових карт. Windows робить і не завжди встановлювати їх автоматично, залежно від марки / моделі звукових карт себе.

Існує два способи можна підійти до цієї проблеми. Якщо ваша копія Windows XP є Legit (не незаконно), то ви можете запустити Windows Update, яка повинна автоматичне виявлення вашої звукової карти. Коли вона підходить, натисніть на звичаї НЕ Express. Це буде пошук драйверів, потім натисніть Обладнання по лівій стороні.

Win Якщо оновлення не знайти, а потім подивитися на вашу звукову карту для марки і моделі. Потім перейдіть на сайт виробника і завантажити драйвери звідти.

Якщо вам потрібна додаткова допомога, не соромтеся повернутися до мене.
Old 30 січня 2008, 12:29
Нові члени групи

Default Немає звуку

Я зробив це, і до цього часу ні звуку, я пройшов через усі поради з усунення неполадок, я обновив драйвера Realtek і до цих пір немає звуку, повторний NVidia WDM і отримати код 10 для цього

Який з них є звуковою картою Realrek або NVidia WDM

Спасибо

Lynne
Old 30 січня 2008, 12:35
Донор групи

Default Немає звуку