mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Nr ljudkort

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 02:02
New Member Group

Default Nr ljudkort

Min vän var rensa upp min hårddisk genom att ta bort vissa oönskade program, och min ljud har inte fungerat sedan dess. Jag visar inte enheten i kontrollpanelen. Jag använder Windows XP.
Old 17 juni 2009, 06:02
Ledamot Gruppen

Default Nr ljudkort

De ljudkort mjukvara och drivrutiner har strukits. Hämta sedan från tillverkar webbplats.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Ljudkort Hjälp! För att köpa? cheesepuff Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 9 september 2009 10:22
Ny installation och ljudet fungerar inte (förare alla installerade) Shahid Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 26 juni 2009 09:42
Im Fead Upp med Flygburet Öresund. Behöver en bra Gaming ljudkort. cheesepuff Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 8 18 maj 2009 12:27
Sound Pls? Ingen ljudenhet Installerad efter Format Black Magic Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 4 mars 2009 04:17
Inget ljud på min st ... ombord eller PCI ljudkort Grumlis Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 6 4:e sep 2008 14:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.