![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nylig Jeg har mistet al lyd på min pc. Min SoundBlaster X-Fi Xtreme lydkort ikke længere virkede. Alle chauffører er ajour. Min bios er opdateret. Der er ingen IRQ konflikter. Naturligvis alle tilslutninger er sikkert og korrekt. Jeg har også prøvet at flytte kortet til andre PCI slots. Kortet virker som jeg har prøvet det på en anden pc. Det indbyggede lyd virker ikke. Jeg også gjorde alt for at teste det som jeg kunne PCI lydkort. Jeg har også prøvet det med Vista og XP. Jeg er absoluted doemt til med denne problem.Any hjælpe på alle ville være meget værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvet forskellige fører / højttalere?
| |||
| |||
| Jeg har prøvet forskellige talere. Og jeg glemte at nævne, at min PCI slots arbejder. |
|
| |||
| |||
| hvad var u gør på tidspunktet for lyden tab? skete det, når computeren var i brug, eller når u aktiveret på din computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BIOS sat til at deaktivere ombord lyd?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ærlig talt ikke huske om jeg havde gjort noget anderledes eller hvad jeg gjorde. Lad mig se om bios lyd er deaktiveret. Tak for forslagene. |
|
| |||
| |||
| dette kan måske lyde en smule indlysende, men har du fuldstændig kontrolleret din sunde egenskaber for at se, om anythings slukkede? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Intel Mobilanlæg Sound | daz027 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 24th May 2009 02:12 |
| Nr. ombord lydenhed | bhaktjano | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 15 juni 2009 02:20 |
| Ingen lyd fra min Intel DG41TY ombord kortet | starfish11040 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Im Fead Op med Mobilanlæg Øresund. Brug for et godt spil lydkort. | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 8 | 18. maj 2009 12:27 |
| Fist Time Brug Mobilanlæg Sound-Hvordan får jeg min Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 14 | 9. maj 2009 20:59 |
| Thread Tools | |
| |