![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Viime aikoina olen menettänyt kaikki audio minun pc. Oma SoundBlaster X-Fi Xtreme äänikortti ei enää toiminut. Kaikki ohjaimet ovat ajan tasalla. Oma bios on päivitetty. Ei ole olemassa irq konflikteja. Luonnollisesti kaikki liitännät ovat turvallisia ja oikein. Olen myös yrittänyt siirtää kortin muiden PCI-korttipaikkaa. Kortti ei toimi olen yrittänyt sen toiseen tietokoneeseen. Alusten ääni ei toimi. Olen myös tehnyt kaikkensa testata sitä Voisin PCI äänikortti. Olen myös yrittänyt tämän vista ja xp. Olen absoluted frustated tämän problem.Any apua kaikki olisi suuresti.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Oletko kokeillut eri johtaa / kaiuttimet?
|
|||
|
|||
|
Olen yrittänyt eri äänenpainolla. Ja unohdin mainita, että minun pci lähtö toimii.
|
|
|
|||
|
|||
|
mitkä olivat u tekee ajankohtana äänen menetys? se tapahtui, kun tietokone on käytössä tai kun u kytketty tietokoneeseen?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
BIOS asettaa poistaa laivalla kuulostaa?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Rehellisesti sanottuna en muista, jos olisin tehnyt mitään erilaisia tai mitä olin tekemässä. Haluan nähdä, jos bios ääni on pois käytöstä. Kiitos ehdotuksia.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tämä saattaa kuulostaa hieman selvää, mutta oletko kokonaan tarkastettu oman äänen ominaisuuksia, onko anythings mykistetty?
|