![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Onlangs verloor ik alle audio op mijn pc. Mijn SoundBlaster X-Fi Xtreme geluidskaart niet meer werkte. Alle drivers zijn up-to-date. Mijn BIOS is bijgewerkt. Er zijn geen irq conflicten. Uiteraard alle verbindingen veilig zijn en correct. Ik heb ook geprobeerd het verplaatsen van de kaart naar de andere pci-sleuven. De kaart werkt zoals ik heb geprobeerd het op een andere pc. Het onboard geluid werkt niet. Ik deed alles om te testen als ik kan de PCI geluidskaart. Ik heb ook geprobeerd dit met Vista en XP. Ik ben absoluted gefrustreerd met deze problem.Any helpen op alle zou worden zeer gewaardeerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd verschillende leidt / sprekers?
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd de verschillende sprekers. En ik vergat te vermelden dat mijn pci slots werken. |
|
| |||
| |||
| Wat waren u doen op het moment van het geluid verlies? heeft het kunnen gebeuren als de computer in gebruik was, of wanneer u zich op uw computer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BIOS ingesteld te schakelen onboard geluid?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik eerlijk gezegd niet meer weet als ik het had gedaan of iets anders wat ik deed. Laat me zien of bios geluid is uitgeschakeld. Bedankt voor de suggesties. |
|
| |||
| |||
| dit klinkt misschien een beetje duidelijk, maar heb je volledig gecontroleerd uw gezonde eigenschappen om te zien of anythings gedempt? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Intel Onboard Sound | daz027 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 24 jun 2009 02:12 |
| Geen onboard geluid apparaat | bhaktjano | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | 15 jun 2009 02:20 |
| Geen geluid uit mijn DG41TY Intel onboard kaart | starfish11040 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | De 7 juni 2009 00:03 |
| Im FEAD Up met Onboard Sound. Een goede Gaming Sound Card. | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | 18 mei 2009 12:27 |
| Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? | cheesepuff | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 14 | 9 mei 2009 20:59 |
| Thread Tools | |
| |