![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nylig har jeg mistet all lyd på PC. Min SoundBlaster X-Fi Xtreme lydkortet ikke lenger virket. Alle drivere er oppdatert. Min bios er oppdatert. Det er ingen IRQ konflikter. Tydeligvis alle tilkoblinger er trygge og korrekt. Jeg har også prøvd å flytte kortet til andre PCI-slots. Kortet gjør arbeid som jeg har prøvd det på en annen PC. Det onboard lyden ikke virker. Jeg gjorde alt for å teste det som jeg kunne PCI lydkort. Jeg har også prøvd dette med vista og XP. Jeg absoluted frustated med denne problem.Any hjelp på alle ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd forskjellige fører / høyttalere?
| |||
| |||
| Jeg har prøvd forskjellige høyttalerne. Og jeg glemte å nevne at min PCI slots fungerer. |
|
| |||
| |||
| hva var u gjør samtidig med lyden tap? skjedde det når maskinen var i bruk eller når u slått på datamaskinen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| BIOS satt til å deaktivere onboard lyd?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg ærlig ikke husker om jeg hadde gjort noe annet, eller hva jeg gjorde. La meg se om bios lyd er deaktivert. Takk for forslag. |
|
| |||
| |||
| Dette kan høres litt opplagt, men har du fullstendig kontrollert lyd egenskaper for å se om anythings dempet? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Intel Om bord Sound | daz027 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 24 juni 2009 02:12 |
| Ingen ombord lydenhet | bhaktjano | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 15 juni 2009 02:20 |
| Ingen lyd fra min Intel DG41TY onboard kortet | starfish11040 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 7 juni 2009 00:03 |
| Im Fead Opp med Om bord Sound. Trenger du en god Gaming lydkortet. | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 8 | 18 mai 2009 12:27 |
| Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! | cheesepuff | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 14 | 9 mai 2009 20:59 |
| Thread Tools | |
| |