mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Odd base gerne lyd med blips hvert så ofte?? hmm

Reply

Thread Tools
Old 16 februar 2008, 05:00
Medlem Gruppen

Default Odd base gerne lyd med blips hvert så ofte?? hmm

for et par uger siden bemærkede jeg, at lyden ikke var ret samtidig forsøger at se en video på YouTube. Jeg var ude af stand til at høre det blev sagt. den bedste måde at beskrive det ville være med meget høj base næsten som det prøver at bruge surround sound, men der er ingen andre taler for højere diskant lyd (gerne stemmer og føre guitarer i sange). hvis jeg igen op for lyden, jeg kan høre nogle 'blips "i lyden, som om lydene kommer fra nogle skrald kunstnere (ud af de centrale og ud af tid).
Jeg har kontrolleret ledningerne runde bagsiden af min computer, de synes at være fint. Jeg bruger min hi-fi gennem "fronthøjttalere" og min guitarforstærker gennem 'CD input' sættes i computerens' center / subwooferen 'output. bruger Realtek HD Audio Manager, som jeg har nu nulled alle EQ's etc og været igennem den normale mængde indstillinger.
højttalerne selv er fine som cd / radio spiller fint gennem hi-fi og amp spiller fint med andre input.
eneste nye ting jeg kan ting, der kan vedrøre lyden problem er, at jeg fik en forsinket Xmas stede weekenden før problemerne. et MIDI keyboard til at bruge med fornuft musik redigeringssoftware, men jeg kan ikke se, hvordan det kunne virkning noget, men selve programmet og tastaturet indstillinger.
dens at komme til mig, som stort set enhver form for medier er nytteløst på min computer. ARRRH!

nogen hjælp forslaget overhovedet vil blive værdsat massivt!
Rob
Old 16 februar 2008, 05:08
Donor-Gruppen

er problemet kun på YouTube?

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 16 februar 2008, 11:51
Medlem Gruppen

ingen spil / musik / videoer / streaming live radio osv. alt mellem himmel og jord, der kommer med lyd på computeren.

tak for svaret:)
Old 16 februar 2008, 11:58
Donor-Gruppen

beklager, hvis youve erklærede youve allerede prøvet dette, men har du prøvet en normal, PC sæt højttalere eller hovedtelefoner?

med alt dette gear omkring en anden troede måske, at dets indblanding så yeh, prøv nogle normale højttalere, så vi kan udelukke et par ting (eller hovedtelefoner)

Old 17 februar 2008, 06:42
Medlem Gruppen

Jeg sluttet et sæt højttalere og desværre intet ændret sig stadig lyden var mærkeligt.
Old 17 februar 2008, 09:42
Donor-Gruppen

ret, hvad kortet ya fik og har du installeret de nyeste drivere?

også prøve at returnere EQ's til 'fabriksindstillinger "

Old 17 februar 2008, 13:01
Medlem Gruppen

når u nævnt drivere det gav mig en idé. I nye, at jeg havde de nyeste drivere, men mente, at som min sunde gik mærkeligt, når jeg fik midi bord, måske noget af den software, jeg installerede rodet den aktuelle drivere op eller forstyrret nuværende drivere eller funktionen af softwaren. så jeg (glemt den korrekte sigt) rewound driverne og geninstalleret den tidligere fra disken. det virkede:) yay
tak for din hjælp
Old 17 februar 2008, 13:10
Donor-Gruppen

glad for at høre det mate!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
(Microsoft MN-500 Router) Kan ikke få adgang til Base Station Management Tool veleron11 Networking, Modemer & VoIP 0 6. jun 2009 14:02
Ny basisenhed mrdaveyk General Hardware Chat 15 17 januar 2009 06:11
Ønsker en base amp Black Magic Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 24. maj 2008 12:11
Køber en ny computer base har brug for hjælp Luke Robinson General Hardware Chat 6 28th Dec 2007 15:54
Basisenhed mrdaveyk General Hardware Chat 3 5 november 2007 23:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.