![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| pari viikkoa sitten huomasin, että ääni ei ole oikein, kun yrität katsoa videon YouTubessa. En voinut kuulla oli sanonut. paras tapa kuvailla sitä olisi erittäin perustaa melkein kuin se yrittää käyttää surround-ääni, mutta ei ole muuta puhujaa korkeampi diskantin äänet (kuten äänelle ja johtaa kitarat vuonna kappaletta). jos i nosta äänenvoimakkuutta i voi kuulla joitakin "blips' on hyvä sellaisenaan, jos äänet ovat peräisin noin roskaa taiteilijoiden (pois-näppäintä ja ulos aikaa). Olen tarkistanut johdot ympäri takaisin minun tietokone ne näyttävät olevan kunnossa. Olen käyttäen hi-fi kautta "etukaiuttimet" ja minun kitaran vahvistimen kautta 'cd panos "on otettu tietokoneen" keskustaan / subwoofer-lähtöön. käyttäen Realtek HD Audio Manager-ohjelmaa, jonka olen nyt nulled kaikki EQ: n etc ja käyneet läpi normaalin äänenvoimakkuuden asetukset. puhujat ovat itse sakon CD / radio play sakko kautta hi-fi-ja amp soittaa hieno muiden panoksia. Ainoa uusi asia voin asia, joka voi koskea ääni ongelma on se, että sain myöhästymistapauksissa Xmas esittää viikonloppuna ongelmia. MIDI-näppäimistö käyttää syystä musiikkia muokkausohjelmisto, mutta en näe, miten se voisi vaikuttaa mitään mutta itse ohjelmaan ja näppäimistön asetukset. sen saa minulle melko paljon minkäänlaista media on turha minun tietokone. ARRRH! apua ehdotus kaikilla on arvostanut suuresti! ryöstää |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on ongelma vain youtube?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| ei pelejä / musiikkia / videoita / streaming live radio etc melko paljon mitään, että tulee terve tietokoneeseen. kiitos vastauksesta:) |
|
| |||
| |||
| pahoillani, jos youve totesi youve jo yrittänyt, mutta olette yrittäneet normaalia, PC sarjan kaiuttimet tai kuulokkeet? kaikki tämä pyydysten noin toiseen ajatteli ehkä, että sen puuttuminen niin yeh, kokeile jotain normaalia puhujat jotta voimme sulkea pois joitakin asioita (tai kuulokkeet)
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| i kytketty joukko puhujia ja valitettavasti ole muuttunut vielä ääni oli outoa. |
|
| |||
| |||
| oikeus, mitä kortin ya got ja olet asentanut uusimmat ajurit? myös yrittää palata EQ: n on "tehdasasetukset"
__________________ Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! |
|
| |||
| |||
| kun u mainittu kuljettajien se antoi minulle idean. i uutta, että minulla oli uusimmat ajurit, mutta katsoi, että koska minun ääni oli outo, kun sain midi aluksella, ehkä jotkut ohjelmiston i asennettu sekaisin nykyiset kuljettajat, tai puuttua nykyistä kuljettajien tai toimintaa ohjelmistoa. niin i (unohtanut oikea termi) uudelleenkelattua kuljettajiin ja uudelleenasennettavien aiemmat alkaen levylle. se toimi:) yay kiitos auttaa |
|
| |||
| |||
| iloinen kuullessani, mate!