mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Odd basisareaal zoals geluid met blips om zo vaak? hmm

Reply

Thread Tools
Old 16 februari 2008, 05:00
Lid Fractie

Default Odd basisareaal zoals geluid met blips om zo vaak? hmm

een paar weken geleden heb ik gemerkt dat het geluid was niet goed en probeert om een video bekijken op YouTube. Ik was niet te horen was gezegd. de beste manier om het te beschrijven zou zijn met een zeer hoge baseren bijna als het probeert te gebruiken, surround sound, maar er is geen andere spreker voor de hogere treble geluiden (zoals stemmen en leiden gitaren in nummers). als ik stel het volume Ik hoor sommige 'blips' in het klinken alsof de klanken komen van enkele rommel kunstenaars (van de sleutel en van de tijd).
Ik heb gecontroleerd de draden rond de achterkant van mijn computer ze lijken prima. Ik ben met mijn hi-fi door de "front luidsprekers en mijn gitaar versterker via de 'cd input' wordt in de computer de 'center / subwoofer output. met behulp van Realtek HD Audio Manager, dat heb ik nu nulled alle EQ's etc en verdwenen via de normale volume-instellingen.
de luidsprekers zelf zijn prima als CD / radio spelen geldboete door de hi-fi en de versterker speelt geldboete met andere ingangen.
alleen nieuwe ding kan ik dat kan betrekking hebben op het geluid probleem is dat ik heb een late xmas presenteren het weekend voor de problemen. een midi keyboard te gebruiken met verstand van muziek editing software, maar ik kan niet zien hoe dat kan effect iets maar het programma zelf en het toetsenbord instellingen.
zijn om voor mij als vrijwel elke vorm van media is nutteloos op mijn computer. ARRRH!

Hulp suggestie te allen zal worden gewaardeerd massaal!
Rob
Old 16 februari 2008, 05:08
Donor Groep

is het probleem alleen op youtube?

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 16 februari 2008, 11:51
Lid Fractie

geen spelletjes spelen / muziek / video / streaming live radio etc vrijwel alles dat wordt geleverd met geluid op de computer.

dank voor antwoord:)
Old 16 februari 2008, 11:58
Donor Groep

sorry if youve verklaard youve al geprobeerd, maar heb je geprobeerd een normale, PC set luidsprekers of koptelefoon?

met dit alles rond een ander vistuig dacht misschien dat de storing zo yeh, probeer sommige normale luidsprekers zodat we kunnen uitsluiten dat een paar dingen (of koptelefoon)

Old 17 februari 2008, 06:42
Lid Fractie

i aangesloten op een set luidsprekers en helaas nog steeds niets veranderd het geluid was vreemd.
Old 17 februari 2008, 09:42
Donor Groep

recht welke kaart je hebt en hebt u de nieuwste stuurprogramma's?

ook proberen de terugkeer van de EQ's naar 'fabrieksinstellingen'

Old 17 februari 2008, 13:01
Lid Fractie

wanneer u genoemde bestuurders die zij gaf me een idee. i nieuw, dat had ik de nieuwste stuurprogramma's, maar dacht dat als ik goed ging vreemd toen ik heb het midi boord, misschien enkele van de software geïnstalleerd i messed de huidige bestuurders, of bemoeid met de huidige bestuurders of de werking van de software. dus ik (vergeten de juiste term) teruggespoeld de drivers en opnieuw de vorige van de schijf. het werkte:) yay
bedankt voor je hulp
Old 17 februari 2008, 13:10
Donor Groep

blij te horen mate!

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
(Microsoft MN-500-router) Kan geen toegang tot Base Station Management Tool veleron11 Netwerken, modems & VoIP 0 Van de 6 juni 2009 14:02
Nieuwe basiseenheid mrdaveyk Algemeen Hardware Chat 15 17 Jan 2009 06:11
Wil je een basis amp Black Magic Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 24 mei 2008 12:11
Het kopen van een nieuwe computer basis hulp nodig Luke Robinson Algemeen Hardware Chat 6 28 dec 2007 15:54
Basiseenheid mrdaveyk Algemeen Hardware Chat 3 5 Nov 2007 23:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.