![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| et par uker siden la jeg merke til at lyden ikke var rett under forsøk på å se en video på YouTube. Jeg kunne ikke høre det ble sagt. Den beste måten å beskrive det ville være svært høy base nesten som det forsøker å bruke surround lyd, men det er ingen annen høyttaler for høyere diskant lyder (som stemmer og fører gitarer i sanger). hvis jeg slår opp volumet jeg kan høre noen 'blips "i lyden som om musikken kommer fra noen søppel artister (av-tasten, og ut av tid). Jeg har sjekket ledninger rundt baksiden av datamaskinen min synes de å være fine. Jeg bruker min hi-fi via "fronthøyttalerne og min gitar amp gjennom" cd input "settes inn i datamaskinens' senter / sub-woofer" output. bruker Realtek HD Audio Manager, som jeg har nå nulled alle EQ's etc og gått gjennom de vanlige voluminnstillinger. høyttalerne selv fine som CD / radio spiller fint gjennom hi-fi og amp spiller fine med andre innganger. bare nye ting jeg kan ting som kan relateres til lyden Problemet er at jeg fikk en forsinket xmas presentere helg før problemene. en MIDI-keyboard for å bruke med begrunnelsen musikk redigering programvare, men jeg kan ikke se hvordan det kunne effekten noe, men selve programmet og tastatur innstillingene. dens komme til meg som stort sett alle former for media er ubrukelig på min datamaskin. ARRRH! hjelp forslaget i det hele tatt vil bli verdsatt massivt! Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| er problemet bare på YouTube?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| ingen spill / musikk / video / streaming live radio osv. ganske mye annet som følger med lyd på datamaskinen. takk for svar:) |
|
| |||
| |||
| beklager hvis youve oppgitt youve allerede har prøvd dette men har du prøvd en vanlig PC høyttalere eller hodetelefoner? med alt dette utstyret rundt en annen trodde kanskje at forstyrrelser så yeh, prøve noen vanlige høyttalere, slik at vi kan utelukke en del ting (eller hodetelefoner)
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Jeg plugget i et sett med høyttalere og dessverre ingenting endret fremdeles lyden var merkelig. |
|
| |||
| |||
| retten hva kortet ya har og har installert de nyeste driverne? også prøve å returnere EQ står for "fabrikkinnstillinger"
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| når u nevnte driverne det ga meg en idé. i ny at jeg hadde de nyeste driverne, men tror at som min lyd gikk merkelig når jeg fikk midi bord, kanskje noe av den programvaren jeg installerte messed dagens drivere opp eller interfered med gjeldende drivere eller arbeid av programvaren. så jeg (glemt riktig ord) rewound driverne og installert den forrige de fra harddisken. det virket:) yay takk for hjelpen |
|
| |||
| |||
| glad for å høre det kompis!
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| (Microsoft MN-500 Router) Får ikke tilgang til basestasjon Management Tool | veleron11 | Nettverk, modem og VoIP | 0 | 6 juni 2009 14:02 |
| Ny base unit | mrdaveyk | General Hardware Chat | 15 | 17 januar 2009 06:11 |
| Vil du ha en base amp | Black Magic | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 24 mai 2008 12:11 |
| Kjøper en ny datamaskin base trenger hjelp | Luke Robinson | General Hardware Chat | 6 | 28 desember 2007 15:54 |
| Base unit | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 5 nov 2007 23:57 |
| Thread Tools | |
| |