![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ett par veckor sedan märkte jag att ljudet inte var rätt att försöka titta på en video på youtube. Jag kunde inte höra vad man sa. det bästa sättet att beskriva det skulle vara med mycket hög bas nästan som det är försöker använda surroundljud, men det finns ingen annan talare för högre diskant ljud (som röster och leda gitarrer i sånger). Om jag dyker upp volymen Jag kan höra några "blips" i ljudet som om ljudet kommer från en del skräp konstnärer (av nyckel och för sent). Jag har tittat i trådarna runt baksidan av min dator som de verkar vara bra. Jag använder min hi-fi genom "främre högtalarna och min gitarr förstärkare via" cd input "förs in i datorns" center / subwooferhögtalaren produktion. använder Realtek HD Audio Manager, som jag har nu nulled alla EQ's etc och gått igenom den normala volymen inställningar. talarna själva är bra som CD / radio spela bra via hi-fi och förstärkare spelar bra med andra insatsvaror. enda nya jag kan sak som kan gälla ljudet Problemet är att jag fick ett sent JUL nuvarande helgen innan problemen. en MIDI-klaviatur att använda med anledning musik redigeringsprogram, men jag kan inte se hur detta kan påverka något annat än själva programmet och tangentbordet inställningar. dess lära mig som ganska någon form av media är oanvändbar på min dator. ARRRH! någon hjälp förslag alls kommer att uppskattas massivt! rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| är problemet bara på youtube?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| inget spel / musik / video / streaming live radio etc i stort sett allt som kommer med ljud på datorn. tack för svar:) |
|
| |||
| |||
| beklagar om youve uppgav youve redan provat detta, men har du provat en normal PC uppsättning högtalare eller hörlurar? med alla dessa fiskeredskap cirka en annan trodde att dess inblandning så yeh, prova några vanliga högtalare så att vi kan utesluta en del saker (eller hörlurar)
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Jag satt i en uppsättning högtalare och tyvärr ingenting ändrats fortfarande ljudet var konstigt. |
|
| |||
| |||
| rätt vad kortet ya har och har du installerat de senaste drivrutinerna? också försöka återföra EQ's till "fabriksinställningar"
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| när u nämnda förare den gav mig en idé. i nytt att jag hade de senaste drivrutinerna, men trodde att mitt ljud gick konstigt när jag fick midi styrelse, kanske några av de program jag installerat bråkade den nuvarande förare, eller blandat med aktuella drivrutiner eller fungerar mjukvaran. så jag (glömt den korrekta termen) återspola drivrutinerna och installerat den tidigare från disken. det fungerade:) Yay tack för din hjälp |
|
| |||
| |||
| glad att höra det mate!
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| (Microsoft MN-500 router) Kan inte komma åt basstationen Management Tool | veleron11 | Nätverk, Modem & VoIP | 0 | 6 juni 2009 14:02 |
| Ny basenhet | mrdaveyk | General Hardware Chat | 15 | 17 januari 2009 06:11 |
| Vill du ha en bas amp | Black Magic | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 24 maj 2008 12:11 |
| Att köpa en ny dator grunden behöver hjälp | Luke Robinson | General Hardware Chat | 6 | 28 december 2007 15:54 |
| Basenheten | mrdaveyk | General Hardware Chat | 3 | 5 november 2007 23:57 |
| Thread Tools | |
| |