![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg søger for 2.0 eller 2.1 højttalere til min computer har et input til optisk lyd (fra et PS3) samt RCA fra en Xbox 360 og en anden forbindelse til min computer (Soundblaster X-FI xtremeGamer lydkort). Jeg har ikke fundet noget, Er der nogen kender nogle, der ville leve op til disse specifikationer. Jeg ville foretrække de er gode talere såvel. PS Jeg tror jeg har brug for at bruge optiske lydudgang fra PS3, da jeg skal bruge et HDMI til DVI-kabel, og da DVI ikke har lyden jeg nødt til at bruge det optiske lydporten stedet. Er det min eneste mulighed? Det er et must, at jeg bruger DVI. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nogle gode højttalere er klishp Promedia 2.1
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mic audiokabel | icu222much | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 2 juli 2009 15:22 |
| Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 0 | 11th May 2009 12:52 |
| Optisk indgang højttalere? | thingie2 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 30 november 2008 18:11 |
| Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Der er bedre for lydoptagelse - Creative / M-Audio | ghozt | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 30 januar 2008 14:54 |
| Thread Tools | |
| |