![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar 2.0 of 2.1-luidsprekers voor mijn computer een ingang voor optische audio (van een ps3) als RCA van een xbox 360 en een andere verbinding voor mijn computer (Soundblaster X-FI xtremeGamer geluidskaart). Heb ik niet gevonden, heeft iemand weet van een aantal dat zou voldoen aan deze specificaties. Ik zou liever zijn goede sprekers ook. PS Ik denk dat ik nodig voor het gebruik van optische audio-uitgang van de PS3 sinds ik ben gaan worden met behulp van een HDMI-naar-DVI-kabel en sinds DVI niet het geluid ik nodig voor het gebruik van de optische audio-poort plaats. Is dit mijn enige optie? Het is een must die ik gebruik DVI. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enkele goede luidsprekers zijn klishp Promedia 2.1
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mic Audio Cable | icu222much | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 2 juli 2009 15:22 |
| Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 11 jun 2009 12:52 |
| Optische ingang sprekers? | thingie2 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 3 | 30 nov 2008 18:11 |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Welke is beter voor audio-opname - Creative / M-Audio | ghozt | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 30 Jan 2008 14:54 |
| Thread Tools | |
| |