mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Optisk lydkabel

Reply

Thread Tools
Old 9th 2008 jan 16:14
New Member Group

Default Optisk lydkabel

Jeg ser for 2.0 eller 2.1 høyttalere på maskinen min har en inngang for optisk lyd (fra en ps3) samt RCA fra en Xbox 360 og en annen tilkobling til datamaskinen min (SoundBlaster X-Fi xtremeGamer lydkortet). Jeg har ikke funnet noen, Vet noen av noen som ville møte disse spesifikasjonene. Jeg foretrekker de gode høyttalere også.

PS Jeg tror jeg må bruke optisk lyd ut fra PS3 siden jeg kommer til å bruke en HDMI til DVI-kabel og siden DVI ikke har lyden jeg trenger å bruke den optiske lyd-port i stedet. Er dette min eneste alternativ? Det er et must at jeg bruker DVI.

Takk på forhånd.
Old 13th 2008, 08:18
Banned Group

Default Optisk lydkabel

noen gode høyttalere er klishp promedia 2.1

Min System: #

Prosessor (er):
Intel P4
Hovedkort:
ecs 915pla2
RAM-minne:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamond Xtreme 7.1
Harddisk (er):
160GB
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-RW
Case / PSU:
antech/x-power585
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
trådløst
Skjerm (er):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Mic lydkabel icu222much Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 2 juli 2009 15:22
Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? Jorge Luis Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 11 juni 2009 12:52
Optisk inngang høyttalere? thingie2 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 30 nov 2008 18:11
Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Som er bedre for lydopptak - Creative / M-Audio ghozt Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 30 januar 2008 14:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.