![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ser for 2.0 eller 2.1 høyttalere på maskinen min har en inngang for optisk lyd (fra en ps3) samt RCA fra en Xbox 360 og en annen tilkobling til datamaskinen min (SoundBlaster X-Fi xtremeGamer lydkortet). Jeg har ikke funnet noen, Vet noen av noen som ville møte disse spesifikasjonene. Jeg foretrekker de gode høyttalere også. PS Jeg tror jeg må bruke optisk lyd ut fra PS3 siden jeg kommer til å bruke en HDMI til DVI-kabel og siden DVI ikke har lyden jeg trenger å bruke den optiske lyd-port i stedet. Er dette min eneste alternativ? Det er et must at jeg bruker DVI. Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| noen gode høyttalere er klishp promedia 2.1
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Mic lydkabel | icu222much | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 2 juli 2009 15:22 |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Optisk inngang høyttalere? | thingie2 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 3 | 30 nov 2008 18:11 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Som er bedre for lydopptak - Creative / M-Audio | ghozt | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 30 januar 2008 14:54 |
| Thread Tools | |
| |