![]() |
|
| |||
| |||
| Jag söker 2.0 eller 2.1 högtalare till min dator har en ingång för optisk ljud (från ett ps3) liksom RCA från en Xbox 360 och en annan anslutning till min dator (SoundBlaster X-FI xtremeGamer ljudkort). Jag har inte hittat någon, gör någon veta av några som skulle uppfylla dessa specifikationer. Jag skulle föredra att de är bra högtalare också. PS Jag tror att jag måste använda optisk ljud ut från PS3 eftersom jag kommer att använda en HDMI-till-DVI kabel och sedan DVI inte ha ljudet Jag måste använda den optiska ljud-porten i stället. Är detta min enda alternativet? Det är ett måste att jag använder DVI. Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| några bra högtalare är klishp Promedia 2.1
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mic Audio Cable | icu222much | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 2 juli 2009 15:22 |
| Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Optisk ingång högtalare? | thingie2 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 30 november 2008 18:11 |
| Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Vilket är bättre för ljudupptagning - Creative / M-Audio | ghozt | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 30 januari 2008 14:54 |
| Thread Tools | |
| |