mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Optisk Ljudkabel

Reply

Thread Tools
Old 9 januari 2008, 16:14
New Member Group

Default Optisk Ljudkabel

Jag söker 2.0 eller 2.1 högtalare till min dator har en ingång för optisk ljud (från ett ps3) liksom RCA från en Xbox 360 och en annan anslutning till min dator (SoundBlaster X-FI xtremeGamer ljudkort). Jag har inte hittat någon, gör någon veta av några som skulle uppfylla dessa specifikationer. Jag skulle föredra att de är bra högtalare också.

PS Jag tror att jag måste använda optisk ljud ut från PS3 eftersom jag kommer att använda en HDMI-till-DVI kabel och sedan DVI inte ha ljudet Jag måste använda den optiska ljud-porten i stället. Är detta min enda alternativet? Det är ett måste att jag använder DVI.

Tack på förhand.
Old 13 januari 2008, 08:18
Banned Group

Default Optisk Ljudkabel

några bra högtalare är klishp Promedia 2.1

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Mic Audio Cable icu222much Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 2 juli 2009 15:22
Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller?? Jorge Luis Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 11 juni 2009 12:52
Optisk ingång högtalare? thingie2 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 30 november 2008 18:11
Audio / modemenhet på High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Vilket är bättre för ljudupptagning - Creative / M-Audio ghozt Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 30 januari 2008 14:54
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.