mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

PC-Amp L / R blande ... HJÆLP!

Reply

Thread Tools
Old 2 februar 2008, 03:08
Donor-Gruppen

Default PC-Amp L / R blande ... HJÆLP!

Ok .. PC 5.1 lydkort .. i øjeblikket kun bruger den som stereo Front venstre højre stikket går til mit Pioneer stereo amp som højttalerne er akustik (Boston A40)

Problemet er, at Realtek HD Audio Manager (på stereo indstilling) mener, at det er den forkerte vej rundt. dvs jeg klikker på venstre højttaler til at teste, og det kommer ud i højre side.

Så jeg var lige ved at Swith dem over på bagsiden af forstærkeren .. når noget gjorde mig beslutte o kontrollere det med balancen kontrol med SA-408 .. så jeg gjorde og amp regner de er fine, den rigtige vej rundt i spin den til højre og den støj, der kommer ud af den rigtige ...

nogen pleeeease fortælle mig, hvordan jeg kan gøre disse lidt buggers arbejde i harmoni!

eller hvis det vil være umuligt (jeg tror det er det mere sandsynligt rute), som vil være det rigtige for min lyd?

Vil I høre det rigtige, hvis Amp mener dens ok, eller hvis Realtek mener dens ok?

Cheers, Ollie
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.