vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

PC-Amp L / R sekoittaa ... HELP!

Reply

Thread Tools
Old 2 helmikuu 2008, 03:08
Rahoittajien ryhmän

Default PC-Amp L / R sekoittaa ... HELP!

Ok .. PC 5.1 Äänikortit .. tällä hetkellä vain sen käyttämiseksi stereo Front lähti jack menee minun edelläkävijä stereo amp kuten kaiuttimet ovat akustiikka (Boston A40)

Ongelmana on, että Realtek HD Audio Manager (on stereo-asetus) on sitä mieltä, että ne ovat väärin päin. eli I klikkaa vasemmasta kaiuttimesta testata ja se tulee ulos oikealle.

Joten olin juuri Switch ne laitteen takaa AMP .. kun jotain sai minut päättää o tarkistaa sen kanssa tasapainossa valvonnan SA-408 .. niin tein ja amp arvioi he kunnossa, oikea tapa noin i spin sitä oikealle ja melu tulee oikeus ...

joku pleeeease kertoa minulle, miten voin tehdä näitä vähän buggers työtä harmonia!

tai jos se tulee olemaan mahdotonta (mielestäni tämä on todennäköisempi reitti), joka tulee olla oikein, että olen terve?

Miten saan kuulla se oikea, jos Amp katsoo sen ok, tai jos Realtek katsoo sen ok?

Cheers, Ollie
Reply

Register

Kirjanmerkit
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.