mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

PC-AMP L / R blande ... HJELP!

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2008 Feb, 03:08
Donor Group

Default PC-AMP L / R blande ... HJELP!

Ok .. PC 5.1 soundcard .. bare bruker den som stereo Front venstre høyre jack går til min pioneer stereo amp som høyttalerne er akustikk (Boston A40)

Problemet er at Realtek HD Audio Manager (on stereo innstilling) mener at de er feil vei. dvs jeg klikker på venstre høyttaler til test, og det kommer ut til høyre.

Så jeg var bare om å swith dem over på baksiden av amp .. når noe gjort meg bestemme o sjekk den med balanse kontroll på SA-408 .. så jeg gikk og amp regner de er fine, den rette veien rundt i spinn den til høyre og støyen kommer ut rett ...

noen pleeeease fortelle meg hvordan jeg kan gjøre disse lite buggers jobbe i harmoni!

eller om det skal være umulig (jeg tror dette er mer sannsynlig rute) som kommer til å være det riktige for min lyd?

Vil jeg høre det hvis amp mener det ok, eller hvis Realtek tenker sin ok?

Skål, Ollie
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.