mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

PC og hi-fi-system

Reply

Thread Tools
Old 10 marts 2008, 14:44
Medlem Gruppen

Default PC og hi-fi-system

Hej folkens,
måneder siden jeg tilsluttet min nye købte pc til min 20-årige NAD hifi enhed, med et jack-dobbelt cinch, arbejdede rigtig god, for et par uger, men en dag midt i en dvd min talere gav et meget højt bassy droning sund .
Jeg var i køkkenet på det tidspunkt, ville have fået et hjerteanfald; lyden var endnu akustisk, efter at jeg har skruet ned for hifi lydstyrke ...
heldigvis er jeg stadig havde pc-højttalere, at im stadig bruger, anyway jeg bor i en flad, så im fint med dem ...
Men jeg spekulerer på, hvad dælen er det, der sagde det havde at gøre med jorden

Enhver takers?
Old 10 marts 2008, 16:42
Donor-Gruppen

Medmindre noget brød det lyder som en jordarters sløjfe.

Jeg tager det NAD stadig arbejder på egen hånd - med en CD-afspiller tilsluttet, for eksempel - og lyd ud på pc'en stadig virker, fordi du kan bruge det med pc-højttalere.

Den hum tyder på, at dit værelse's system til jordforbindelse ikke er optimal, og det er ikke let at håndtere.

Hvis du sætter en sløjfe Anordningerne mellem pc'en og NAD du måske stoppe støj. Det er en billig ting at prøve, og det er hvad det er konstrueret til.

http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...ce=14&doy=26m9 er et eksempel, kunne du prøve at købe det lokalt.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 10 marts 2008, 16:47
Medlem Gruppen

Tak.
Old 18. juni 2009, 01:30
Medlem Gruppen

Jeg har nu hørt, at med hensyn til jordens sløjfer det er enten-eller, det vil sige, den ikke kunne køre uden problemer i flere måneder før, at støj startet.

Så det er mere sandsynligt, at kablet blev beskadiget. Jeg køber et nyt kabel, og prøv igen.
Old 18. juni 2009, 11:22
Donor-Gruppen

Check forbindelser som godt.

Hvis du trækker en Jack Cable halvvejs vil du bemærke dette lyd, et fremragende eksempel på en enkel måde dette kan pludselig komme omkring.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.