![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej folkens,
måneder siden jeg tilsluttet min nye købte pc til min 20-årige NAD hifi enhed, med et jack-dobbelt cinch, arbejdede rigtig god, for et par uger, men en dag midt i en dvd min talere gav et meget højt bassy droning sund .Jeg var i køkkenet på det tidspunkt, ville have fået et hjerteanfald; lyden var endnu akustisk, efter at jeg har skruet ned for hifi lydstyrke ... heldigvis er jeg stadig havde pc-højttalere, at im stadig bruger, anyway jeg bor i en flad, så im fint med dem ... Men jeg spekulerer på, hvad dælen er det, der sagde det havde at gøre med jorden ![]() Enhver takers? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Medmindre noget brød det lyder som en jordarters sløjfe.
Jeg tager det NAD stadig arbejder på egen hånd - med en CD-afspiller tilsluttet, for eksempel - og lyd ud på pc'en stadig virker, fordi du kan bruge det med pc-højttalere. Den hum tyder på, at dit værelse's system til jordforbindelse ikke er optimal, og det er ikke let at håndtere. Hvis du sætter en sløjfe Anordningerne mellem pc'en og NAD du måske stoppe støj. Det er en billig ting at prøve, og det er hvad det er konstrueret til. http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...ce=14&doy=26m9 er et eksempel, kunne du prøve at købe det lokalt. Mit system: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
Tak.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har nu hørt, at med hensyn til jordens sløjfer det er enten-eller, det vil sige, den ikke kunne køre uden problemer i flere måneder før, at støj startet.
Så det er mere sandsynligt, at kablet blev beskadiget. Jeg køber et nyt kabel, og prøv igen. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Check forbindelser som godt.