vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

PC-ja HiFi-järjestelmä

Reply

Thread Tools
Old 10 maaliskuu 2008, 14:44
Jäsen

Default PC-ja HiFi-järjestelmä

Hello folks,
kuukautta sitten i liittyvät uudet osti pc minun 20-vuotias NAD hifi-yksikkö, jossa Jack-kaksinkertaisen RCA työskenteli melko hyvä pari viikkoa, mutta yksi päivä keskellä DVD minun puhujat antoivat erittäin kovaa bassy droning ääni .
Olin keittiössä tuolloin olisi saanut sydänkohtauksen, ääni oli jopa äänimerkin jälkeen i kääntyi alas hifi äänenvoimakkuuden ...
onneksi minulla oli vielä pc puhujat, että im edelleen käyttää, anyway i elää tasaista, joten im fine niiden kanssa ...
Mutta ihmettelen mitä helkkaria oli, joku sanoi, että se oli jotain tekemistä maa

Kaikki toimintaohjeet?
Old 10 maaliskuu 2008, 16:42
Rahoittajien ryhmän

Ellei jotain rikki se kuulostaa kuin maa-silmukka.

Otan sen NAD edelleen toimii omasta - ja CD-soitin kytkettynä esimerkiksi - ja äänen tuotanto PC edelleen toimii, koska sitä voidaan käyttää PC-kaiutin.

The hyminä ehdottaa, että huoneen maadoitukseen järjestelmä ei ole paras mahdollinen, ja se ei ole helppo käsitellä.

Jos laitat silmukan eristin välillä tietokoneeseen ja NAD voit lopettaa melua. Se on halpa asia yrittää ja se on mitä se on tarkoitettu.

http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...ce=14&doy=26m9 on esimerkki, voit yrittää hankkia paikallisesti.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 10 maaliskuu 2008, 16:47
Jäsen

Kiitos.
Old 18 kesäkuu 2009, 01:30
Jäsen

Olen nyt kuullut, että osalta maa silmukoita on joko-tai, joten sitä ei olisi voinut moitteettomalle kuukausia aiemmin, että melu alkoi.

Niin on todennäköisempää, että kaapeli on vioittunut. Olen ostamassa uusia kaapeli-ja yritä uudelleen.
Old 18 kesäkuu 2009, 11:22
Rahoittajien ryhmän

Tarkista yhteydet samoin.

Jos pull a Jack Cable puolivälissä sinun huomaavat tämän ääni, erinomainen esimerkki yksinkertaisella tavalla tämä voisi yhtäkkiä syntynyt.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kaikki USB-laitteet ilman riippumaton virtalähde jumittuu minun tai tehdä järjestelmästä aikavälillä hyvin hitaasti Lightfoot Rautatavaran Chat 10 18th Mar 2009 05:48
Järjestelmä ei ID RAM droubal CPUs, Emolevyt & RAM 1 23. marraskuu 2008 15:02
Järjestelmän palauttaminen / System Recovery ct122592 Windows-käyttöjärjestelmät 1 2. Jan 2008 18:49
System Ohje c2c4 CPUs, Emolevyt & RAM 4 9. Joulukuu 2007 07:57
Miten voin Buld Business järjestelmän hallinta Business System? 597 General Software Chat 2 3. joulukuu 2007 12:30
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.