![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo luitjes, maanden geleden heb ik aangesloten mijn nieuwe pc gekocht voor mijn 20-jaar oude NAD hifi-eenheid, met een jack-dubbele cinch, werkte vrij goed voor een paar weken, maar een dag in het midden van een DVD mijn sprekers gaven een zeer luid bassy ronkende geluid .Ik was in de keuken op het moment, zou hebben gekregen een hart aanval; het geluid was ook hoorbaar nadat ik bleek de hifi het volume ... Gelukkig had ik nog steeds pct sprekers, dat im nog steeds gebruikt, toch Ik woon in een flat, dus im fijn met hen ... Maar toch vraag ik me af wat the heck was dat; iemand gezegd had te maken met de aarde ![]() Elke takers? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tenzij er iets brak het klinkt als een aarde lus.
Ik neem aan dat de NAD nog steeds werkt op zijn eigen - met een cd-speler aangesloten, bijvoorbeeld - en het geluid op de PC nog werkt, omdat je het kan gebruiken met pc-luidsprekers. Het zoemen suggereert dat uw kamer is aardingssysteem is niet optimaal en dat is niet gemakkelijk te behandelen. Als je een loop isolator tussen de pc en de NAD-je misschien stoppen met het lawaai. Het is een goedkoop ding om te proberen en het is wat het is ontworpen. http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...ce=14&doy=26m9 is een voorbeeld, zou je kunnen proberen om de bron het lokaal. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Ik heb nu gehoord dat met betrekking tot de aarde aansluitnetten het is of-of, wat betekent dat zij niet kon lopen soepel maanden vóór dat lawaai begonnen. Dus het is meer waarschijnlijk dat de kabel is beschadigd. Ik ben het kopen van een nieuwe kabel en probeer het opnieuw. |
|
| |||
| |||
| Controleer aansluitingen ook. Als u trek in een Jack Cable halverwege zul je dit geluid, een voorbeeld van een eenvoudige wijze kan dit opeens gekomen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alle USB-apparaten zonder onafhankelijke stroomvoorziening hangt mijn systeem of het systeem loopt erg traag | Lightfoot | Algemeen Hardware Chat | 10 | 18 mrt 2009 05:48 |
| Systeem niet ID RAM | droubal | CPUs, Moederborden & RAM | 1 | 23 nov 2008 15:02 |
| Systeem herstellen / System Recovery | ct122592 | Windows besturingssystemen | 1 | De 2 januari 2008 18:49 |
| Systeem Help | c2c4 | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 dec 2007 07:57 |
| Hoe kan ik Buld Business System, Beheer De Business System? | 597 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3rd Dec 2007 12:30 |
| Thread Tools | |
| |