mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

PC og hi-fi system

Reply

Thread Tools
Old 10th 2008 Mar, 14:44
Medlem Group

Hei folkens,
måneder siden jeg koblet meg ny kjøpte pc til min 20-år gamle NAD HiFi enhet, med en jack-dobbel enkelt, fungerte ganske bra for et par uker, men en dag i midten av en DVD-høyttalerne mine ga et svært høyt bassy droning lyd .
Jeg var på kjøkkenet på det tidspunktet, ville ha fått et hjerteinfarkt; lyden ble enda lydvarsling etter at jeg har slått ned HiFi volum ...
Heldigvis jeg fortsatt hadde PC høyttalere, som im fremdeles bruker, allikevel i live i en flat, så im fine med dem ...
Men fortsatt lurer jeg på hva pokker var det, noen sa at det hadde å gjøre med jorden

Noen har tatt?
Old 10th 2008 Mar, 16:42
Donor Group

Med mindre noe brøt det høres ut som en jorden loop.

Jeg tar det NAD fortsatt jobber på egen hånd - med en CD-spiller plugget i, for eksempel - og lyd på PC-en fremdeles fungerer, fordi du kan bruke den med PC-høyttalere.

Den summingen antyder at rommet ditt er jording er ikke optimale og det er ikke lett å håndtere.

Hvis du putter på en loop Isolator mellom PC-en og NAD kan du stoppe støyen. Det er en billig ting å prøve og det er hva det er designet for.

http://www.maplin.co.uk/Module.aspx?...ce=14&doy=26m9 er et eksempel, du kan prøve å kilden det lokalt.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 10th 2008 Mar, 16:47
Medlem Group

Takk.
Old 18 juni 2009, 01:30
Medlem Group

Jeg har nå hørt at i forhold til jorden looper det er enten-eller, betyr det ikke kunne ha kjørt jevnt måneder før støy startet.

Derfor er det mer sannsynlig at kabelen ble skadet. Jeg kjøper en ny kabel og prøv igjen.
Old 18 juni 2009, 11:22
Donor Group

Kontroller tilkoblinger også.

Hvis du drar ut en Jack Cable halvveis vil du legge merke til denne lyden, et godt eksempel på en enkel måte dette kan plutselig komme om.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.