mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller??

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 12:52
New Member Group

Default Pin uppdrag för Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller??

Hej,

efter att ha installerat ett nytt moderkort, kan jag inte verkar hitta rätt pin kabel / arrangemang. Jag har sökt överallt och hittade en ritning på Realtek webbplats, men det hjälpte inte. mina drivrutiner är uppdaterade. plugin-program för mina högtalare inte verkar fungera alls, men om jag plug dem i mikrofon / headset bidrag, de fungerar bra. naturligtvis att den mikrofon kommer inte att fungera. kan någon direkt mig mot ett diagram över hur stift kablar skall anslutas till moderkortet?

xp svc pack 3
FIC K8-800t via k8t800 Socket 754 Athlon 64-moderkort
Realtek ac'97 ljudet via (r) audio controller

någon hjälp skulle uppskattas. tack på förhand!

- sleyte
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Multimedia Audio Controller? Redviera Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 4 12 juli 2009 12:55
Realtek HD Audio - Nej Stereo Mix fearsnake Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 9 juni 2009 12:35
Min dator har Realtek HD-audio I Need högtalare och Am Confused steveguy13 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 6 21 mars 2009 08:30
Brist på rätt kanal på Realtek HD audio? mctw Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 6 30 august 2008 06:54
Multimedia audio controller pete21 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 1 12 maj 2008 13:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.