mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Planatronics Hodetelefon, HJELP PLZ!

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 14:12
New Member Group

Default Planatronics Hodetelefon, HJELP PLZ!

Så har jeg hatt en Planatronics. Audio 770 Virtual Surround Sound gaming headset for omtrent et år. Jeg har brukt det for alt, men jeg spiller counter strike source, og vil høre veldig bra ..... så når jeg kobler lyden stikkene til USB-ting for surroundlyd, min mic doesnt work. Jeg kan høre alt over hele kartet, men hvis jeg skrånende kommunisere med ppl, im fremdeles dårlig.

trenger hjelp, hvordan kan jeg ha surroundlyd og mikrofonen min jobber ...

Takk,

Zak
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Haster Hjelp med Headset The3 Br1ng3r Lyd, høyttalere og MP3-spillere 3 27 oktober 2009 03:49
Med Bluetooth Headset / Mic for PC ewilliams12 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 18 juni 2009 14:23
Trenger du en blå tann Hodetelefon-Hvilken på skal jeg gå? cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 12 april 2009 19:10
Bluetooth headset HistoryGirl Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 21 august 2008 08:31
Ny headsettet satt opp for TeamSpeak vennligst Cew27 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 15 april 2008 09:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.