mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Planatronics Headset, HELP PLZ!

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2009, 14:12
New Member Group

Default Planatronics Headset, HELP PLZ!

Så jag har haft en Planatronics. Audio 770 Virtual Surround Sound gaming headset för ungefär ett år. Jag har använt det till allt, men jag spelar counter strike source och vill höra riktigt bra ..... så när jag koppla in ljud uttagen till USB sak för surroundljud, min mikrofon doesnt arbete. Jag kan höra allting över hela kartan, men om jag skränande kommunicera med ppl, im fortfarande dåligt.

behöver hjälp, hur kan jag få surroundljud och min mikrofon arbetar ...

Tack,

Zak
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Snabb hjälp med headset The3 Br1ng3r Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 27 Oktober 2009 03:49
Använda Bluetooth Headset / Mic för PC ewilliams12 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 18 juni 2009 14:23
Behöver du en blåtandsteknik Headset-som på Ska jag få? cheesepuff Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 4 12 april 2009 19:10
Bluetooth-headset HistoryGirl Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 21 august 2008 08:31
Nytt headset inrättas för TeamSpeak vänligen Cew27 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 4 15 april 2008 09:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.