![]() |
|
| |||
| |||
| Så jag har haft en Planatronics. Audio 770 Virtual Surround Sound gaming headset för ungefär ett år. Jag har använt det till allt, men jag spelar counter strike source och vill höra riktigt bra ..... så när jag koppla in ljud uttagen till USB sak för surroundljud, min mikrofon doesnt arbete. Jag kan höra allting över hela kartan, men om jag skränande kommunicera med ppl, im fortfarande dåligt. behöver hjälp, hur kan jag få surroundljud och min mikrofon arbetar ... Tack, Zak |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Snabb hjälp med headset | The3 Br1ng3r | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 3 | 27 Oktober 2009 03:49 |
| Använda Bluetooth Headset / Mic för PC | ewilliams12 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 18 juni 2009 14:23 |
| Behöver du en blåtandsteknik Headset-som på Ska jag få? | cheesepuff | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 12 april 2009 19:10 |
| Bluetooth-headset | HistoryGirl | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 21 august 2008 08:31 |
| Nytt headset inrättas för TeamSpeak vänligen | Cew27 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 4 | 15 april 2008 09:44 |
| Thread Tools | |
| |