mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Dårlig lydkvalitet ud af ny surround sound-system

Reply

Thread Tools
Old 13 januar 2009, 07:27
Ny Medlem Gruppen

Hej alle,

Jeg håber nogen kan hjælpe mig her. Jeg har lige opgraderet min hjemmebiograf system fra en 5 højttaler + sub-opsætningen til en 2 højttaler + sub setup. Mens jeg er meget tilfreds med video og lyd kvaliteten af systemet, mens jeg ser en DVD, lydkvaliteten, når jeg tilslutte systemet til min laptop er forfærdeligt. På min gamle system, jeg simpelthen kørte et audiokabel fra hovedtelefonstik på min bærbare computer til en af de audio-indgange på bagsiden af DVD-afspilleren. God lyd ud af alle talerne og underkomitéerne gjorde, hvad den skulle gøre. Nu da jeg gøre det samme til mit nye system, lydkvaliteten er forfærdeligt og underkomitéerne ikke synes at virke. Nu min gamle system er omkring 6 år gammel, og mit nye system er sandsynligvis ikke mere end et år gammel gør det sat op med HDMI, Component Video, S-Video, osv. .. en masse funktioner, som min gamle system ikke har . Jeg forsøgte Messing rundt med lyden på min laptop uden held. Er der noget simpelt Jeg savner her eller skal jeg søge ind på en eller anden form for nye lydkort til min bærbare computer? Nogen tips eller forslag ville være meget værdsat. Tak!

-Matt
Old 13 januar 2009, 12:38
Medlem Gruppen

så du kører 5 højttalere plus en sub fra en bærbar computer? Jeg vil bare have mere information.
Old 13 januar 2009, 15:29
Ny Medlem Gruppen

Tak for svaret. Jeg kørte en 5 højttaler + sub system, og nu er jeg kører et 2 højttaler + sub oprettet. DVD-spillere på hvert system virker som en forstærker. Jeg har intet ønske om at se film på mit TV via min lap top. Jeg vil bare være i stand til at lytte til mp3's gennem bedre talere så dem på min laptop .... noget, der fungerede godt på det gamle system, og nu ikke fungerer optimalt på alle om det nye system.
Old 13 januar 2009, 15:31
Medlem Gruppen

Kan jeg have et link til de ting, du bruger? sometihng online med en manual.
Old 13 januar 2009, 15:43
Ny Medlem Gruppen

Jeg ved ikke, om jeg kan finde den nøjagtige model af DVD-afspilleren. Det er en Sony-afspiller og mit skød toppen er en dell. Tænkte jeg på at køre et HDMI-kabel fra min bærbar til DVD-afspiller, men min bærbare computer ikke har en havn. Jeg har også tænkt på at køre et optisk kabel, men igen, mit skød toppen ikke har denne havn enten. Den eneste måde at tilslutte DVD-afspilleren, og min laptop sammen (i sin nuværende tilstand) er et S-Video-kabel og / eller en regelmæssig lydkabel via hoved telefon stik.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.