vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Poor sound quality ulos uuden surround-ääni

Reply

Thread Tools
Old 13 tammikuu 2009, 07:27
Uusi Jäsen

Hei kaikille,

Toivon, joku voi auttaa minua tässä. Olen juuri päivittänyt minun kotiteatteri järjestelmä on 5 puhuja + sub valinnaksi 2 puhuja + sub-asetukset. Vaikka olen erittäin tyytyväinen videon ja äänen laatua järjestelmän kun olen katsot DVD, äänen laatua, kun kytket järjestelmän kannettavassa tietokoneessa on kauheaa. Omassa vanhaan järjestelmään, en yksinkertaisesti on suunnitellut audiojohtimen alkaen kuulokeliitännän minun laptop yhden äänen panoksina takana DVD-soitin. Hyvä ääni pois kaikki puhujat ja osa ei, mitä se piti tehdä. Nyt kun teen saman asian minun uusi järjestelmä, äänen laatu on kauhea ja osa ei näytä toimivan. Nyt vanha järjestelmä on noin 6 vuotta vanha ja uusi järjestelmä ei todennäköisesti ole yli vuoden vanha joten se perustettiin HDMI, Component Video, S-video, jne. .. joukko ominaisuuksia, että vanha järjestelmä ei ollut . Yritin Messing noin kanssa äänen asetuksia minun laptop ilman onnea. Onko olemassa jotain yksinkertaista Minulta puuttuu tässä vai onko minun on oltava HAKU sisään jonkinlainen uusi äänikortti minun laptop? Kaikki vinkit ja ehdotukset olisi suuresti. Kiitos!

-Matt
Old 13 tammikuu 2009, 12:38
Jäsen

niin sinulla on käynnissä 5 puhujat plus osalaitteistot on kannettava tietokone? Haluan vain olla enemmän tietoa.
Old 13 tammikuu 2009, 15:29
Uusi Jäsen

Kiitos vastauksesta. Olin pyörittää 5 puhuja + sub-järjestelmän ja nyt olen pyörittää 2 puhuja + sub perustettu. DVD pelaajaa kunkin järjestelmän toimimaan kuten amp. En halua katsella elokuvia minun tv kautta minun kierrosaikoja alkuun. Haluan vain voi kuunnella mp3: n parantamalla puhujat sitten kuin kannettavassa tietokoneessa .... jota toiminut hyvin vanhaan järjestelmään, ja nyt ei toimi hyvin kaikki uuteen järjestelmään.
Old 13 tammikuu 2009, 15:31
Jäsen

Saisinko linkin asioista käytät? sometihng verkossa käsikirja.
Old 13 tammikuu 2009, 15:43
Uusi Jäsen

En tiedä, voinko löytää tarkka malli on DVD-soitin. Se on Sony-soitin ja minun kierrosaikoja alkuun on dell. Luulin juostaan HDMI kaapeli kannettavassa tietokoneessa DVD-soitin, mutta kannettavassa tietokoneessa ei ole satamaan. Olen myös ajatellut käynnissä optinen kaapeli mutta jälleen kerran, minun kierrosaikoja alkuun ei ole, että sataman joko. Ainoa tapa liittää dvd-soitin ja kannettavassa tietokoneessa yhdessä (sen nykyisessä tilassa) on S-Video-kaapeli-ja / tai säännöllisesti audiokaapelia kautta pää puhelimen pistoke.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.