mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem

Reply

Thread Tools
Old 13 januari 2009, 07:27
Nieuw Lid Fractie

Default Slechte geluidskwaliteit van de nieuwe surround sound-systeem

Hey iedereen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen hier. Ik heb net een upgrade van mijn home theater systeem van een 5 luidsprekers + sub instelscherm in op een 2 luidsprekers + sub setup. Hoewel ik ben zeer tevreden met de video-en geluidskwaliteit van het systeem terwijl ik kijken naar een DVD, de geluidskwaliteit wanneer ik het systeem aansluit op mijn laptop is verschrikkelijk. Op mijn oude systeem, ik liep gewoon een audio-snoer van de hoofdtelefoon-aansluiting op mijn laptop aan een van de audio-ingangen aan de achterkant van de dvd-speler. Goed geluid uit alle luidsprekers en de sub deed wat hij moest doen. Nu als ik hetzelfde doen met mijn nieuwe systeem, de geluidskwaliteit is verschrikkelijk en de sub lijkt niet te werken. Nu mijn oude systeem is ongeveer 6 jaar oud en mijn nieuwe systeem is waarschijnlijk niet meer dan een jaar oud waardoor het stellen met HDMI, Component Video, S-Video, enz. .. een heleboel functies die mijn oude systeem niet . Ik probeerde Messing rond met het geluid op mijn laptop met geen geluk. Is er iets eenvoudigs Ik mis hier of heb ik nodig om te kijken in een soort van nieuwe geluidskaart voor mijn laptop? Eventuele tips of suggesties worden zeer gewaardeerd. Bedankt!

-Matt
Old 13 januari 2009, 12:38
Lid Fractie

zodat u met 5 luidsprekers plus een onderdeel van een laptop? Ik wil meer informatie.
Old 13 januari 2009, 15:29
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor het antwoord. Ik liep een 5 luidsprekers + sub-systeem en nu ben ik het draaien van een 2 luidsprekers + sub opgericht. De DVD-spelers op elk systeem werken als een versterker. Ik heb geen behoefte om naar te kijken van films op mijn tv via mijn laptop. Ik wil gewoon te kunnen luisteren naar mp3's via een betere luidsprekers dan die van mijn laptop .... iets dat werkte goed op het oude systeem en nu niet goed werkt op alle op het nieuwe systeem.
Old 13 januari 2009, 15:31
Lid Fractie

Kan ik een link naar de dingen die u gebruikt? sometihng online met een handleiding.
Old 13 januari 2009, 15:43
Nieuw Lid Fractie

Ik weet niet of ik kan vinden het exacte model van de dvd-speler. Het is een sony speler en mijn laptop is een Dell. Ik dacht over het uitvoeren van een HDMI-kabel van mijn laptop op de dvd-speler, maar mijn laptop niet over een haven. Ik dacht ook over het uitvoeren van een optische kabel, maar nogmaals, mijn laptop heeft niet haven hetzij. De enige manier voor het aansluiten van de dvd-speler en mijn laptop samen (in zijn huidige toestand) is een S-Video-kabel en / of een gewone audio-kabel via de hoofd telefoon stekker.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
5.1 Surround Sound Headphones - moet ik deze? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 10 29 mei 2009 17:33
Fist tijd gebruiken Onboard Sound-Hoe krijg ik mijn Surround Sound to Work!? cheesepuff Geluid, Speakers & MP3 Spelers 14 9 mei 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound Wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Off Topic Discussie 4 29 mrt 2009 02:03
Probleem met mijn nieuwe tv en surround sound-kit holman210 Off Topic Discussie 2 27 dec 2008 09:17
Surround Sound JF90 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 4 De 2 januari 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.