mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system

Reply

Thread Tools
Old 13. Jan 2009, 07:27
New Member Group

Default Dårlig lydkvalitet ut av nye surround lyd system

Hei alle,

Jeg håper noen kan hjelpe meg her. Jeg har nettopp oppgradert min hjemmekino system fra en 5 høyttalere + sub-oppsett til en 2 høyttalere + sub-oppsett. Mens jeg er svært fornøyd med video og lyd av systemet mens jeg ser på en DVD, lydkvaliteten når jeg kobler maskinen til min laptop er forferdelig. På min gamle systemet, jeg bare kjørte et audiokabelen fra hodetelefonkontakt på min laptop til en av lydinnganger på baksiden av DVD-spilleren. God lyd ut alle høyttalere og sub gjorde hva det skulle gjøre. Nå når jeg gjøre det samme til min nye systemet, lydkvaliteten er elendig og sub ikke synes å fungere. Nå er min gamle systemet er rundt 6 år gamle og det nye systemet er trolig ikke mer enn ett år gamle slik at det er satt opp med HDMI, Component Video, S-Video, etc. .. en rekke funksjoner som min gamle systemet ikke har . Jeg prøvde får rundt med lyden på min laptop med nei. Er det noe enkelt jeg savner her, eller må jeg være ute på en slags nye lydkortet på min bærbare? Noen tips eller forslag vil bli verdsatt. Takk!

-Matt
Old 13. Jan 2009, 12:38
Medlem Group

så du kjører 5 høyttalere pluss sub fra en bærbar PC? Jeg vil bare ha mer informasjon.
Old 13. Jan 2009, 15:29
New Member Group

Takk for svar. Jeg kjører et 5 høyttalere + sub system, og nå kan jeg kjøre en 2 høyttalere + sub satt opp. DVD-spillere på hvert system som fungerer som en forsterker. Jeg har ikke noe ønske om å se filmer på TVen via min fanget toppen. Jeg vil bare være i stand til å lytte til mp3's gjennom bedre høyttalere deretter de av min laptop .... noe som har fungert bra på det gamle systemet, og nå fungerer ikke bra på alle på det nye systemet.
Old 13. Jan 2009, 15:31
Medlem Group

Kan jeg ha en link til det du bruker? sometihng online med en manual.
Old 13. Jan 2009, 15:43
New Member Group

Jeg vet ikke om jeg kan finne akkurat den modellen av DVD-spilleren. Det er en Sony spiller og min fanget toppen er en Dell. Jeg tenkte å kjøre en HDMI-kabel fra min bærbare til DVD-spilleren, men min laptop har ikke en port. Jeg tenkte å kjøre en optisk kabel, men igjen, min fanget toppen ikke har som port heller. Den eneste måten å koble DVD-spiller og min laptop sammen (i sin nåværende tilstand) er en S-Video-kabel og / eller en vanlig lydkabel via hodet telefonen pluggen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
5.1 Surround Sound Høretelefoner - Bør jeg få dette? cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 10 29 mai 2009 17:33
Fist hjelp Om bord Sound-Hvordan får jeg min kringlyd til arbeid! cheesepuff Lyd, høyttalere og MP3-spillere 14 9 mai 2009 20:59
Sony Brava Tv Sound wont Come Out of My Surround Sound System andnlou Av Emne Diskusjon 4 29 mars 2009 02:03
Problemet med min nye TV og surroundlyd kit holman210 Av Emne Diskusjon 2 27 desember 2008 09:17
Surround Sound JF90 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 4 2 januar 2008 13:28
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.