vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Taka lähtöliittimeen päältä Working

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2009, 14:02
Uusi Jäsen

Default Taka lähtöliittimeen päältä Working

Minun ongelmani on se, että lähtöliittimeen on takana minun tietokoneen on lakannut toimimasta. The kuulokeliitäntä etupaneelissa vielä works fine ja olen sain puhujat koukussa jopa, että tällä hetkellä ja toimii hyvin. Kun avaan Realtek Audio Manager vaikka olen jotain kytketty takapaneelin se tunnustaa, että jotakin on kytketty, mutta vielä ei voi saada mitään ääntä kautta kaiutin tai kuulokkeet.
Kaikki apu tervetullutta

Hurraa
Old 1 heinäkuu 2009, 09:40
Jäsen

Default Taka lähtöliittimeen päältä Working

Minulla oli samanlainen ongelma ennen. Oma edessä mic jack lakanneet toimimasta. Minulla on jonkinlainen Gigatavu Audio Manager, ja kävi ilmi, että olin vahingossa mykistetään sitä. Ole varma, jos se auttaa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
SPDIF-ulostulo ei toimi? maze21 Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 0 13th Jun 2009 01:12
Bad AGP-kortti? - Fan lakkasivat toimimasta Jolu Graphics Cards & Näytöt 5 18th Feb 2009 14:03
Miten käytätte 3.5 mm jack varten SPDIF tuotanto Äänikortit navnut Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 2 21. Jan 2009 14:41
USB-portit eivät enää toimi graemecunn Rautatavaran Chat 5 6. Jan 2008 16:45
ITunes lakkasivat toimimasta FalconHunter Multimedia & Codecs 10 3. Sep 2007 14:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.