![]() |
|
| |||
| |||
| Mijn probleem is dat de uitgang aan de achterkant van mijn computer niet meer werkt. De hoofdtelefoon-aansluiting op het frontpaneel nog werkt prima en ik heb mijn luidsprekers aangesloten bij die op het moment en zijn werk prima. Toen ik open de Realtek Audio Manager al en ik heb iets aangesloten op het achterpaneel zij erkent dat er iets is aangesloten maar ik kan geen enkel geluid via luidsprekers of hoofdtelefoon. Alle hulp welkom Sante |
|
| |||
| |||
| Ik had een vergelijkbaar probleem voor. Mijn front mic aansluiting gestopt met werken. Ik heb een soort van Gigabyte audio-manager, en het bleek dat ik had per ongeluk uitgeschakeld is. Niet zeker of dat helpt. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| SPDIF uitgang niet werkt? | maze21 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| Bad AGP kaart? - Fan Gestopt Werken | Jolu | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 18 feb 2009 14:03 |
| Hoe gebruik je de 3,5 mm aansluiting voor de SPDIF uitgang van de geluidskaart | navnut | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 21 Jan 2009 14:41 |
| USB-poorten werken niet meer | graemecunn | Algemeen Hardware Chat | 5 | De 6 januari 2008 16:45 |
| ITunes werkt niet | FalconHunter | Multimedia & Codecs | 10 | 3e sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |