mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, høyttalere og MP3-spillere

Register

Bakre utgang Stoppet Working

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 14:02
New Member Group

Default Bakre utgang Stoppet Working

Mitt problem er at utgang på baksiden av min stasjonære datamaskinen har sluttet å fungere. Den hodetelefonkontakt på frontpanelet fortsatt fungerer fint og jeg har mine høyttalere koblet til at for øyeblikket og jobber bra. Når jeg åpner Realtek Audio Manager skjønt, og jeg har noe plugget inn baksidepanelet det anerkjenner at noe er plugget i, men jeg fortsatt ikke kan få lyden gjennom høyttalere eller hodetelefoner.
Hjelp velkommen

Skål
Old 1 juli 2009, 09:40
Medlem Group

Default Bakre utgang Stoppet Working

Jeg hadde et lignende problem før. Min foran mikrofon jack sluttet å fungere. Jeg har noen slags Gigabyte Audio Manager, og det viste seg at jeg hadde et uhell dempet den. Ikke sikker på om det hjelper.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
SPDIF-utgang ikke fungerer? maze21 Lyd, høyttalere og MP3-spillere 0 13 juni 2009 01:12
Bad AGP-kort? - Fan Stoppet Working Jolu Kabinetter & Skjermer 5 18 februar 2009 14:03
Hvordan du bruker 3,5 mm jack for SPDIF utgangen på soundcard navnut Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 21 januar 2009 14:41
USB-porter stanset arbeider graemecunn General Hardware Chat 5 6 januar 2008 16:45
ITunes stanset arbeider FalconHunter Multimedia & Kodeker 10 3dje sep 2007 14:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.