![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt problem er at utgang på baksiden av min stasjonære datamaskinen har sluttet å fungere. Den hodetelefonkontakt på frontpanelet fortsatt fungerer fint og jeg har mine høyttalere koblet til at for øyeblikket og jobber bra. Når jeg åpner Realtek Audio Manager skjønt, og jeg har noe plugget inn baksidepanelet det anerkjenner at noe er plugget i, men jeg fortsatt ikke kan få lyden gjennom høyttalere eller hodetelefoner. Hjelp velkommen Skål |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde et lignende problem før. Min foran mikrofon jack sluttet å fungere. Jeg har noen slags Gigabyte Audio Manager, og det viste seg at jeg hadde et uhell dempet den. Ikke sikker på om det hjelper. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SPDIF-utgang ikke fungerer? | maze21 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Bad AGP-kort? - Fan Stoppet Working | Jolu | Kabinetter & Skjermer | 5 | 18 februar 2009 14:03 |
| Hvordan du bruker 3,5 mm jack for SPDIF utgangen på soundcard | navnut | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 21 januar 2009 14:41 |
| USB-porter stanset arbeider | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januar 2008 16:45 |
| ITunes stanset arbeider | FalconHunter | Multimedia & Kodeker | 10 | 3dje sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |