mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Ljud, Högtalare & MP3 Spelare

Register

Bakre utgångarna slutade fungera

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2009, 14:02
New Member Group

Default Bakre utgångarna slutade fungera

Mitt problem är att utgångarna på baksidan av min dator har slutat fungera. Hörlursuttaget på frontpanelen fortfarande fungerar bra och jag har mina högtalare anslutna till det just nu och fungerar bra. När jag öppnar Realtek Audio Manager, även om jag har något inkopplat i baksidan erkänner att det finns något inkopplad men jag kan fortfarande inte får något ljud via högtalare eller hörlurar.
All hjälp välkomnas

Skål
Old 1 juli 2009, 09:40
Ledamot Gruppen

Default Bakre utgångarna slutade fungera

Jag hade ett liknande problem tidigare. Mitt framför mikrofon jack slutat fungera. Jag har någon form av Gigabyte Audio Manager, och det visade sig att jag hade av misstag stängs den. Är du osäker på om det hjälper.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
SPDIF utgång inte fungerar? maze21 Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 0 13 juni 2009 01:12
Bad AGP kort? - Fan slutade fungera Jolu Grafikkort & Skärmar 5 18 februari 2009 14:03
Hur kan du använda 3,5 mm uttag för SPDIF-utgången på ljudkortet navnut Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 2 21 januari 2009 14:41
USB-portar slutat fungera graemecunn General Hardware Chat 5 6 januari 2008 16:45
ITunes slutat fungera FalconHunter Multimedia & Codecs 10 3:e sep 2007 14:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.