![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt problem är att utgångarna på baksidan av min dator har slutat fungera. Hörlursuttaget på frontpanelen fortfarande fungerar bra och jag har mina högtalare anslutna till det just nu och fungerar bra. När jag öppnar Realtek Audio Manager, även om jag har något inkopplat i baksidan erkänner att det finns något inkopplad men jag kan fortfarande inte får något ljud via högtalare eller hörlurar. All hjälp välkomnas Skål |
|
| |||
| |||
| Jag hade ett liknande problem tidigare. Mitt framför mikrofon jack slutat fungera. Jag har någon form av Gigabyte Audio Manager, och det visade sig att jag hade av misstag stängs den. Är du osäker på om det hjälper. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| SPDIF utgång inte fungerar? | maze21 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Bad AGP kort? - Fan slutade fungera | Jolu | Grafikkort & Skärmar | 5 | 18 februari 2009 14:03 |
| Hur kan du använda 3,5 mm uttag för SPDIF-utgången på ljudkortet | navnut | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 21 januari 2009 14:41 |
| USB-portar slutat fungera | graemecunn | General Hardware Chat | 5 | 6 januari 2008 16:45 |
| ITunes slutat fungera | FalconHunter | Multimedia & Codecs | 10 | 3:e sep 2007 14:09 |
| Thread Tools | |
| |