![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg plejede at have XP på min gamle computer med SoundBlaster monteres og anvendes bølge pad til at optage radio shows.This var stor, men jeg har nu en Vista-pc, som er stor, men når jeg forsøger at optage et radio vise bruger bølge pad, det gør ikke record.Ive forsøgt tweaking de forskellige indstillinger, men til ingen nytte ... En ven fortalte mig det fungerede før, fordi den havde SoundBlaster monteres ... Er det årsagen? ... Hvis nogen af jer kender nogen gratis software I kunne bruge, der fungerer sammen med Vista og er let at jeg ville være meget taknemmelig. Håber du kan hjælpe. Tak. Vinnie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt Thats formentlig grunden gå tilbage til xp for nu og vente til sp1 kommer ud og gå tilbage til vista
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Boot loop, drev vises i andre systemet, men viser 100% fri plads | caselles206 | Windows-operativsystemer | 2 | 13 januar 2009 12:02 |
| Optag radiostationer på computer | robina80 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 15 november 2008 04:07 |
| Optag radio viser bruger vista | bluevin123 | Multimedia & Codecs | 1 | 31 oktober 2008 10:17 |
| Harddiskpartition viser trådløse radio | Zillah | General Software Chat | 3 | 20. jun 2008 03:47 |
| Radio? | cheesewheels99 | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 9 februar 2008 18:22 |
| Thread Tools | |
| |