mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Optag radio viser

Reply

Thread Tools
Old 10 januar 2008, 13:44
Medlem Gruppen

Default Optag radio viser

Hej,
Jeg plejede at have XP på min gamle computer med SoundBlaster monteres og anvendes bølge pad til at optage radio shows.This var stor, men jeg har nu en Vista-pc, som er stor, men når jeg forsøger at optage et radio vise bruger bølge pad, det gør ikke record.Ive forsøgt tweaking de forskellige indstillinger, men til ingen nytte ... En ven fortalte mig det fungerede før, fordi den havde SoundBlaster monteres ... Er det årsagen? ... Hvis nogen af jer kender nogen gratis software I kunne bruge, der fungerer sammen med Vista og er let at jeg ville være meget taknemmelig.
Håber du kan hjælpe.
Tak.
Vinnie.
Old 10 januar 2008, 13:49
Bandlyst Gruppen

Default Optag radio viser

godt Thats formentlig grunden gå tilbage til xp for nu og vente til sp1 kommer ud og gå tilbage til vista

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Boot loop, drev vises i andre systemet, men viser 100% fri plads caselles206 Windows-operativsystemer 2 13 januar 2009 12:02
Optag radiostationer på computer robina80 Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 15 november 2008 04:07
Optag radio viser bruger vista bluevin123 Multimedia & Codecs 1 31 oktober 2008 10:17
Harddiskpartition viser trådløse radio Zillah General Software Chat 3 20. jun 2008 03:47
Radio? cheesewheels99 Networking, Modemer & VoIP 2 9 februar 2008 18:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.