mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Geluid, Speakers & MP3 Spelers

Register

Record Radio Shows

Reply

Thread Tools
Old 10 januari 2008, 13:44
Lid Fractie

Default Record Radio Shows

Hoi,
Ik gebruikte om XP op mijn oude computer met Soundblaster gemonteerd en gebruikt golf pad tot het opnemen van radio shows.This was geweldig, maar nu heb ik een Vista-computer die is groot, maar wanneer ik probeer de opname van een radio show met behulp van golf pad, maar gaat niet record.Ive geprobeerd tweaken de verschillende instellingen, maar niet helpen ... Een vriend vertelde me dat hij werkte voor omdat zij had soundblaster uitgerust ... Is dit de reden waarom? ... Als een van jullie weet van een gratis software I kunnen gebruiken, dat werkt met Vista en is gemakkelijk Ik zou zeer dankbaar zijn.
Hoop dat je kan helpen.
Bedankt.
Vinnie.
Old 10 januari 2008, 13:49
Banned Groep

Default Record Radio Shows

en dat is waarschijnlijk de reden waarom ga terug naar XP voor nu en het wachten tot SP1 komt uit en ga terug naar vista

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Boot lus rijdt u toont in een ander systeem, maar toont aan 100% vrije ruimte caselles206 Windows besturingssystemen 2 13 Jan 2009 12:02
Het opnemen van radio-stations op de computer robina80 Geluid, Speakers & MP3 Spelers 2 15 nov 2008 04:07
Het opnemen van radio toont met behulp van Vista bluevin123 Multimedia & Codecs 1 31 okt 2008 10:17
Harde schijf partitie toont draadloze radio Zillah Algemene programmatuurnoot Chat 3 20 jun 2008 03:47
Radio? cheesewheels99 Netwerken, modems & VoIP 2 9 Feb 2008 18:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.