mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Lyd, højtalere og MP3-afspillere

Register

Optagelse spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2008, 21:12
Medlem Gruppen

Default Optagelse spørgsmål

Er det muligt at konvertere en MIDI-fil til en wav-fil ved hjælp af lyde fra Window's indbyggede MIDI-enhed?

Med andre ord, jeg oprettet en MIDI-fil fra en musik-notation program (Sibelius), men ønsker at eksportere den som en WAV fil til en multitrack optager, så jeg kan optage et levende instrument på toppen af det. (Jeg vil blot gøre dette i et MIDI stand software sequencer, men jeg har ikke en endnu, og behovet for at gøre denne optagelse ved slutningen af ugen).

Sibelius har en "eksport som audio" funktion, men da MIDI-enhed er bygget ind i Windows køres gennem Windows Media Player, er dette ikke virker.

Hvis ikke, jeg kan bare køre en stereo-forbindelse fra mit lydkort til flere spor rekorder, men jeg ville foretrække at eksportere den som WAV (hvis muligt), fordi så har jeg maksimale blanding kontrol på MTR.
Old 22 april 2008, 21:21
Medlem Gruppen

Default Optagelse spørgsmål

Pyt. Jeg regnede den ud.

iTunes har et "konvertere til mp3"-funktionen, så jeg lige åbnet den MIDI-fil der i stedet for Windows Media Player, og omdannet det til en mp3, så brændte det for en lyd-cd (derfor at omdanne det til. wav)

Sorry for en meningsløs tråd. Bør har prøvet iTunes før jeg udstationeret.

-Ulfrinn
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.