vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet

Register

Tallennus kysymys

Reply

Thread Tools
Old 22 huhtikuu 2008, 21:12
Jäsen

Default Tallennus kysymys

Onko mahdollista muuntaa MIDI-tiedosto, joka WAV tiedosto käyttäen ääniä Window sisäänrakennetulla MIDI-laite?

Toisin sanoen, olen luonut MIDI-tiedoston musiikin notaatio ohjelma (Sibelius), mutta haluavat viedä se WAV tiedosto on Multitrack tallentimen, niin että voin äänittää live väline päälle se. (Haluan vain tehdä tämän MIDI kykenee ohjelmiston sekvensseri, mutta ei sitä ole vielä, ja tarpeen tehdä tämän tallennuksen loppupuolella).

Sibelius on "Vie ääni"-toimintoa, mutta koska MIDI-laite on rakennettu Windows-ohjelman kautta Windows Media Player, tämä ei toimi.

Jos ei, voin vain ajaa stereo yhteydessä minun Äänikortit että monen kappaleen tallentimen, mutta en haluaisi viedä sitä WAV (jos mahdollista), koska minulla on enintään sekoittamalla valvonnan MTR.
Old 22 huhtikuu 2008, 21:21
Jäsen

Default Tallennus kysymys

Unohda. Olen tajunnut sen.

iTunes on "muuntaa mp3"-toimintoa, niin minä vain avata MIDI-tiedoston siellä sen sijaan, että Windows Media Playerin ja muuntaa se on mp3, sitten polttaa sen audio-CD (siis muuntaa sen. wav)

Sorry for turhaa säiettä. Jos olet yrittänyt iTunes ennen i lähetetty.

-Ulfrinn
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.